کد خبر: 129648
A

سردار وحیدی: میزان مسافرت های نوروزی دشمن را شکست داد

وزیرکشور گفت: خوشبختانه امسال شاهد نشاط اجتماعی در ایام نوروز در سراسر کشور داشتیم و بسیاری از اماکن اقامتی در سراسر کشور مملو از مسافران بود.

سردار وحیدی: میزان مسافرت های نوروزی دشمن را شکست داد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد وحیدی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی میزان مسافرت های نوروزی و همچنین کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده ای نیز تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد نشاط اجتماعی در ایام نوروز در سراسر کشور داشتیم و بسیاری از اماکن اقامتی در سراسر کشور مملو از مسافران بود.

به گفته وی، در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مقابل توطئه های دشمن پیروز شدیم، دشمن تلاش کرد که جامعه ایرانی را یک جامعه افسرده و بی روح معرفی کند اما میزان مسافرت های نوروزی شکستی دیگر برای دشمن بود.

وزیر کشور با اشاره به توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی نیز گفت: حل مسائل و مشکلات جامعه مورد تاکید دولت سیزدهم است و باید همه تلاش کنند مسایل و مشکلات مردم مرتفع شود.

وی با بیان اینکه دشمن زخم خورده هرگز دست از دشمنی بر نمی دارد، افزود: در این سال ها دشمن تلاش کرد گسست هایی در مسایل اجتماعی، اقتصادی، قومی و مذهبی ایجاد کند که در همه این موارد با شکست مواجه شد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر