کد خبر: 129757
A

حزب موتلفه: دشمن به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است

حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای درباره حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی اعلام کرد که دشمنان به دنبال ایجاد فضای وحشت، آشوب و ناامنی در کشور هستند.

حزب موتلفه: دشمن به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است

به گزارش دیده بان ایران؛  در بخشی از این بیانیه آمده است: در سومین روز ماه مبارک رمضان، جنایت دیگری از عوامل استکبار جهانی رقم خورد. در ماه حرام و در حرم امن رضوی، سه تن از روحانیون روزه دار از سوی یک عنصر وهابی مورد سوء قصد قرار گرفته و یکی از مضروبین به فیض شهادت نائل می شود. این حادثه تروریستی با فاصله چند روز از جنایت دیگری در شهرستان گنبد که منجر به شهادت دو طلبه اهل سنت گردید، اتفاق می افتد. چندی پیش نیز در مشهد مقدس، مسابقه فوتبال ایران و لبنان که با پیروزی تیم ملی همراه بود، دچار حواشی چالش برانگیز می شود. طی این مدت نیز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آماج انتشار مطالب و فیلم هایی علیه ملت مسلمان و برادر افغانستان می گردد. 

 

با بررسی دقیق این حوادث و نیز رویدادهای سیاسی منطقه بویژه فلسطین، لبنان، عراق، یمن، عربستان و پاکستان، اجلاس نقب برای عادی سازی روابط سران عرب و رژیم صهیونیستی و اصرار آمریکا برای حفظ پایگاه های نظامی خود در منطقه، می توان به این نتیجه رسید اکنون که با تفضل الهی، انتخابات مهم ۱۴۰۰باحضور پرشور ملت شریف ایران برگزار گردید و دولت آیت الله رئیسی کار خود را آغاز کرده و انسجام و وحدت خوبی بین قوای نظام در خدمت به مردم شکل گرفته، استکبار جهانی با ناامیدی از اختلاف افکنی میان قوا، وحدت ملی را هدف قرار داده و توطئه گسترده و خطرناکی را برای ایجاد تفرقه میان مذاهب و اقوام و ملت های منطقه طراحی کرده و در حال اجرای آن است. 

 جمهوری اسلامی ایران در سومین سال گام دوم و در آغاز سال نو و قرن جدید با دولتی تازه نفس، مسیر پرتلاطم و دشواری در پیش دارد. اما هدایت های حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای دام ظله و عزم رییس جمهور محترم و محبوب و مسئولین نظام برای حل مشکلات، امیدها را در مردم انقلابی و بصیر، زنده نگه داشته است. 

بدیهی است دشمنان نظام پس از ناکامی از فتنه های پیشین، اکنون با حوادثی چون حاشیه سازی برای مسابقه فوتبال تیم ملی و ترور افراد بیگناه و مواردی از این دست، به دنبال ایجاد فضای وحشت و آشوب و ناامنی در کشور می باشند. اما این قبیل تحرکات مذبوحانه بیش از آنکه به وحدت و امنیت کشور عزیزمان آسیب وارد کند، نقاب از چهره مزدوران و عوامل استکبار جهانی و توطئه گران برداشته و فتنه ها را آشکارتر می سازد و بر وحدت و بصیرت ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی و نیز ملت های مسلمان منطقه می افزاید و قطعا شکست سخت تری برای آمریکا و اسرائیل و انگلیس و عوامل نفوذی آنها وارد خواهد ساخت. چرا که به فرموده امام راحل (ره) : « بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود» و نیز کلام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی: « ما ملت شهادتیم».

حزب مؤتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن هتک حرمت آستان قدس رضوی که مورد احترام همه مذاهب اسلامی و حتی ادیان توحیدی است و نیز جنایات اخیر تروریستی در شهرستان گنبد و مشهد مقدس، شهادت مظلومانه این عزیزان را به خانواده های معظمشان تبریک و فقدانشان را تسلیت گفته و علو درجات آنها و شفای دو روحانی مجروح را از خداوند متعال مسئلت می نماید. 

مطالبه عمومی از مسئولین قضایی، معرفی و محاکمه و مجازات عوامل این حوادث ناگوار در کوتاه ترین فرصت ممکن می باشد و از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و مسئولین آستان قدس رضوی و دیگر اماکن متبرکه انتظار می رود نسبت به مسائل امنیتی دقت بیشتری نموده و آمادگی خود را برای پیشگیری و مقابله با حوادث مشابه افزایش دهند. 

مردم شجاع و آگاه و انقلابی ایران نیز ضمن هوشیاری در مواجه با تحرکات رسانه ای و فیزیکی جریان نفاق، با حفظ وحدت و بصیرت خویش، توطئه ها را خنثی نمایند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر