کد خبر: 129788
A
اختصاصی دیده‌بان ایران:

عنابستانی: رحیمی جهان‌آبادی هم جزء امضاکنندگان نامه حمایتی علم‌الهدی بود

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر عدم تمکین رحیمی جهان آبادی، نماینده تربت جام برای امضاء نامه حمایتی 17 نماینده استان خراسان رضوی؛ علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به خبرنگار دیده بان ایران گفت: این خبر صحت ندارد و همه ۱۷ نماینده این نامه را امضاء کرده اند.

عنابستانی: رحیمی جهان‌آبادی هم جزء امضاکنندگان نامه حمایتی علم‌الهدی بود

به گزارش دیده بان ایران؛ در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر عدم تمکین رحیمی جهان آبادی، نماینده تربت جام برای امضاء نامه حمایتی 17 نماینده استان خراسان رضوی؛ علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به خبرنگار دیده بان ایران گفت: این خبر صحت ندارد و همه ۱۷ نماینده این نامه را امضاء کرده اند.

گفتنی است  ۱۷ فروردین ماه گذشته  ۱۷ نماینده استان خراسان رضوی در مجلس به مناسبت هفدهمین سالگرد انتصاب حجت الاسلام علم الهدی به امامت جمعه مشهد، با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت الله خامنه ای، از وی تقدیر کردند. در بخشی از این نامه عجیب آمده است: می‌ستاییم تدبیر الهی حضرتتان را که این شخصیّت بی‌بدیل و علمدار جهاد تبیین در ایران اسلامی را به نیابت و نمایندگی حضرتتان در خطّۀ خراسان رضوی منصوب فرمودید و خدای را شاکریم که این مفسّر بزرگ قرآن و عالم فرزانه و وارسته و انقلابی، پرچمدار جبهۀ انقلاب اسلامی در خراسان امام رضا علیه‌السّلام و راهبر دین، فرهنگ و سیاست این سرزمین است.

منبع: دیده بان ایران

Capture

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر