کد خبر: 129835
A

وزیر اطلاعات: اماکن مذهبی، یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها است

وزیر اطلاعات تاکید کرد: اماکن مذهبی، یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها است و این نشان از کینه و عناد آنها نسبت به ائمه اطهار (ع) دارد.

وزیر اطلاعات: اماکن مذهبی، یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات پنجشنبه در نشست شورای تامین استان فارس گفت: یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها، اماکن مذهبی است و این نمونه اقدامات تروریستی اخیر که در صحن مطهر حضرت امام رضا (ع) انجام شد نشان از کینه و عنادی است که درگروه‌های تکفیری بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ایجاد تضاد قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و دیگر قومیت‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و در تلاشند تا معضلات امنیتی جدیدی با استفاده از فضای رسانه‌ای و فناورانه در ایران به وجود بیاورند که لازم است علما، فرهیختگان و آحاد مردم با هوشمندی و روشنگری این فتنه‌ها را از اساس خنثی کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن در هر صورت دشمنی خود را بروز و ظهور می‌دهد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را با حمایت استکبار جهانی و همراهی برخی کشورهای عربی ایفا کند که تلاش‌های این رژیم منحوس با اقدامات شهادت طلبانه و جهادی فلسطینی‌ها مواجه و خنثی شده است. 

خطیب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید تلاش شود که شعار امسال محقق شود و این مهم، همدلی، هم افزایی، هماهنگی و همگرایی بین مسئولان و مردم را می‌طلبد و دولت سیزدهم تمام تلاش خود را معطوف به اجرایی کردن منویات معظم له دارد.

وی به نقش روحانیون و علمای فارس از جمله شهید آیت‌الله دستغیب در زمان طاغوت اشاره و خاطرنشان کرد: این عالم مبارز با فعالیت‌های ضد رژیم خود، مردم را آگاه و با خطبه‌ها و سخنرانی‌های آتشین خود زمینه آگاهی مردم را فراهم کرد.

وزیر اطلاعات با بیان ظرفیت‌های پزشکی، صنعتی، گردشگری، زیر بنایی، تولیدی و مذهبی فارس، ابراز داشت: اکنون فرصت مناسبی است که این ظرفیت‌ها بیشتر شناخته شود./ ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر