کد خبر: 129890
A

ادعای عجیب یک رسانه انقلابی: سارقان برای دومین بار قصد سرقت از منزل «وزیرخارجه» را داشتند

یک رسانه نزدیک به جریان انقلابی با انتشار خبری عجیب از سرقت ناموفق از منزل حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه کشورمان خبر داده و مدعی شده است که این برای دومین بار است که این اتفاق رخ می دهد.

ادعای عجیب یک رسانه انقلابی: سارقان برای دومین بار قصد سرقت از منزل «وزیرخارجه» را داشتند

به گزارش دیده بان ایران؛ یک کانال تلگرامی نزدیک به جریان انقلابی با انتشار خبری عجیب از سرقت ناموفق از منزل حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه کشورمان خبر داده و مدعی شده است که این برای دومین بار است که این اتفاق رخ می دهد.

این کانال خبری در ادامه ادعای خود می نویسد: در چند روز گذشته فردی با هویت "نوروزی" قصد سرقت از منزل شخصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه را داشت که با هوشیاری تیم حفاظت و مراقبت شناسایی، دستگیر و به کلانتری منطقه محل اسکان وزیر تحویل گردید. بررسی اولیه نشان می‌دهد سارق دارای سوابقی همچون سرقت و اعتیاد به مواد مخدر بوده و تاکنون گزاره‌ای مبنی بر قصد وی برای انجام اقدامات ضدامنیتی بدست نیامده است.

این رسانه در ادامه مطلب خود همچنین اضافه می کند: نکته قابل ملاحظه در این خصوص این است که سرقت از منزل وزیر خارجه مسبوق به سابقه می باشد و شهریورماه سال گذشته نیز سارقان قصد ورود به منزل امیرعبداللهیان را داشتند که با اقدام تیم حفاظت آن اقدام نیز خنثی ماند.

گفتنی است تیم رسانه ای وزارت خارجه تاکنون درباره انتشار این خبر واکنشی از خود نشان نداده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر