کد خبر: 129955
A

عضو شورای شهر بجنورد: دیوار پارک آفرینش تخریب می‌شود/ شهردار باید پاسخگو باشد

یوسف مغروری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد با تاکید بر اینکه از ابتدا مخالف طرح تبدیل پارک آفرینش به پارک بانوان بوده است گفت: به استناد ماده یک و دو فصل اول قانون توزیع عادلانه آب، دیوار احداثی بر روی دهانه پل پارک آفرینش که بخشی از مقدمات اجرای پارک بانوان بود، باید تخریب شود.

عضو شورای شهر بجنورد: دیوار پارک آفرینش تخریب می‌شود/ شهردار باید پاسخگو باشد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یوسف مغروری با تاکید بر اینکه از ابتدا مخالف طرح تبدیل پارک آفرینش به پارک بانوان بوده است، به مهر گفت: به استناد ماده یک و دو فصل اول قانون توزیع عادلانه آب، دیوار احداثی بر روی دهانه پل پارک آفرینش که بخشی از مقدمات اجرای پارک بانوان بود، باید تخریب شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به جلوگیری از احداث دیوار بر روی پل قسمت انتهایی پارک، تصریح کرد: با این اقدام کلیت طرح زیر سوال خواهد رفت.

وی با تاکید بر پاسخگویی شهردار و تمامی عوامل خاطی خاطر نشان کرد: طرح‌های غیر کارشناسی و متعاقب آن برخی تعصبات غیرمنطقی علاوه بر تضعیف جایگاه مدیریت شهری هزینه‌های سنگینی را بر نظام تحمیل می‌کند.

مغروری با اشاره به دیگر طرح‌های غیر کارشناسی، گفت: استخر روباز بانوان در پارک بش قارداش نیز دیگر نمونه این تصمیمات است.

عضو شورای شهر بجنورد ضمن تاکید بر اینکه پیش از اجرای هر طرحی باید پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن بررسی شود، تصریح کرد: چرا برخی مسئولان نسبت به بیت‌المال دل نمی‌سوزانند؟

وی افزود: تأسف بار تر از این دو طرح، احداث ایستگاه میانی زباله در ورودی کشتارگاه بوده که در مراحل پایانی کار است؛ اما شاهد آن هستیم امروز در کارگروه امور زیربنایی با بهره برداری آن مخالفت شده است.

مغروری در انتها گفت: برخی از مسئولین به جای شواف تبلیغاتی و جوسازی رسانه‌ای، علمی تر، اصولی‌تر و با وسواس بیشتری طرح‌ها و پروژه‌ها را اجرا کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر