کد خبر: 130153
A

دلیل نیمکت نشینی «سیدجلال حسینی» چیست؟

گل محمدی و دستیارانش به همان استدلال کندی سیدجلال حسینی پایبند هستند و به همین دلیل کاپیتان پرسپولیس در چند بازی اخیر تیم به میدان نرفته است؛ نه مقابل آلومینوم، نه مقابل هوادار و نه در بازی با استقلال.

دلیل نیمکت نشینی «سیدجلال حسینی» چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ به نظر می رسد سیدجلال حسینی ناچار است همان مسیری را برود که پیش از او مهدی مهدوی کیا رفت.

مهدی مهدوی کیا در اردیبهشت سال 1392 تلخ ترین و مظلومانه ترین خداحافظی ممکن را از پرسپولیس انجام داد و با تصمیم های عجیب یحیی گل محمدی در آن مقطع از پرسپولیس خداحافظی کرد.

در حالی که پیش بینی می شد یحیی که پس از گذشت 7 سال به پرسپولیس بازگشت با تجربه و رویکرد تازه و جدیدی روی نیمکت این تیم بنشیند اما اقدامات و تصمیم های او نشان می دهد تغییر چندانی نکرده و و بازیکنی چون سیدجلال حسینی باید همان راهی را برود که پیش از او مهدوی کیا رفت.

سیدجلال حسینی در حالی این فصل با همان استدلال همیشگی سن بالا و عقب نگه داشتن تیم در مهم ترین بازی های فصل روی نیمکت نشسته که هم این فصل و هم فصل قبل یکی از بهترین و موثرترین بازیکن پرسپولیس بود و در چند مقطع جور کمبود نفرات تیم را در خط دفاعی کشید.

سیدجلال با جدایی شجاع خلیل زاده به همراه کنعانی زادگان جور خط دفاعی را کشید و پس از جدایی کنعانی زادگان نیز در حالی که پرسپولیس با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه بود، نه تنها در خط دفاعی فوق العاده عمل کرد بلکه با گلزنی هایش بارها و بارها به کمک پرسپولیس آمد.

اما این روند در فصل جاری و در حالی که دست یحیی در پست دفاع میانی پر بود متوقف شد. کاپیتان پرافتخار پرسپولیس به هر بهانه ای روی نیمکت نشست و عجیب این که پرسپولیس در غیاب سیدجلال کاملا ضربه دید.

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک که به حذف تیمش از جام حذفی انجامید در پاسخ به این سوال که چرا هنانوف در میدان حاضر شد و تعویض هم نشد گفت:

در این مسابقه با توجه به مهره‌های سرعتی تیم حریف، سرعت وحدت می‌توانست به ما کمک کند.

جمله ای که نشان می دهد گل محمدی و دستیارانش به همان استدلال کندی سیدجلال حسینی پایبند هستند و به همین دلیل کاپیتان پرسپولیس در چند بازی اخیر تیم به میدان نرفته است؛ نه مقابل آلومینوم، نه مقابل هوادار و نه در بازی با استقلال.

اگرچه به جز مسائل فنی، زمزمه هایی در مورد جر و بحث یکی از دستیاران یحیی گل محمدی با سیدجلال و نیمکت نشین کردن کاپیتان پرسپولیس در این بازی ها هم شنیده می شود که البته نمی توان به آن استناد کرد.

به هر روی این اتفاقات باعث شد پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی انتقادات تندی علیه کادرفنی پرسپولیس صورت گیرد و البته هیچکدام تا به امروز در مورد بازی ندادن به حسینی پاسخ قانع کننده ای نداده اند.

تمام دلایل نیمکت نشینی سیدجلال حسینی در بازی های این فصل پرسپولیس از یک سو و به پایان رسیدن زمان قرارداد او از سوی دیگر باعث شده اینطور به نظر برسد کاپیتان پرافتخار پرسپولیس آخرین روزهایش را در پرسپولیس پشت سر گذاشته و احتمال جدایی او در صورت ادامه کار یحیی در پرسپولیس زیاد است.

منبع: گل

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر