کد خبر: 130197
A

بستری شدن استاد فاطمی نیا با شرایط سخت هوشیاری در بیمارستان +تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا، استاد حوزه و دانشگاه با هوشیاری پایین در بخش ICU بستری شدند

بستری شدن استاد فاطمی نیا با شرایط سخت هوشیاری در بیمارستان +تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا، خطیب مشهور در حال حاضر با شرایط سخت و هوشیاری پایین در بیمارستان بستری است و حال مساعدی ندارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ فرزند این استاد حوزه و دانشگاه و خطیب مشهور در این باره به حوزه نیوز گفت: استاد فاطمی نیا مجدداً به بیمارستان منتقل شد و حال مساعدی ندارد، ایشان به دلیل تشدید بیماری از روز گذشته به بیمارستان منتقل شد و طبق نظر پزشکان در بیمارستان بستری خواهد بود تا به وضعیت پایدار برسند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حال استاد مساعد نیست، هوشیاری ایشان بسیار کم است و در بخش ICU بستری هستند و از مردم می خواهیم دعا کند.

همچنین دکتر هادی انصاری با انتشار تصویری از این خطیب مشهور نوشت: «استاد فاطمی نیا در شرایط سخت با هوشیاری پایین در بیمارستان بستری هستند. دیشب به عیادت ایشان در یکی از بیمارستان های تهران رفته و تربت حضرت سید الشهداء(ع) را برایشان به ارمغان بردم.

فرزند ایشان می گفتند که در هنگام انتقال به بیمارستان در حالی که هوشیار بودند، اظهار داشتند که به دوستان بگویید برای من متوسل به حضرت علی اصغر (ع) شوند.

اللهم شافیه بحقً الحسین علیه السلام»

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ تبریز، خطیب، استاد اخلاق، مؤلف و چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست.

1

2

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر