کد خبر: 130202
A

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر: مسکن مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل زندگی است

حجت الاسلام خدری بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این بخش تاکید کرد و گفت: مسکن از مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل زندگی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر: مسکن مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل زندگی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوشهر به مناسبت سالروز حساب ۱۰۰ امام(ره) با حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک دیدار کرد.

در این جلسه پیرامون تسهیلاتی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می تواند در اختیار مردم قرار دهد بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و مقرر شد اطلاع رسانی لازم در این خصوص به مردم انجام شود.

حجت الاسلام خدری بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: مسکن از مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل زندگی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه شود.

امام جمعه چغادک، موضوع اسناد ملکی مردم را مطرح کرد و خواستار حل این مشکل شد. همچنین مسأله قیمت گذاری زمین در چاهکوتاه، از توابع بخش چغادک توسط امام جمعه مطرح شد و درخواست گردید که در این خصوص نظرات و دغدغه های مردم مورد توجه قرار گیرد.

جعفر جشان، مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوشهر نیز در این خصوص ابراز کرد: بزودی این طرح در شهر چغادک آغاز می شود.

فقر زدایی و توانمند سازی مدد جویان مورد توجه جدی قرار گیرد

همچنین مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش چغادک و مسئول زکات کمیته امداد بوشهر با حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام رضا خدری در این جلسه علاوه بر قدردانی از زحمات مسئولین کمیته امداد و اشاره به لزوم توسعه طرح های فرهنگی و فقر زدایی، به اهمیت موضوع زکات و نقش موثر آن در فقر زدایی اشاره کرد و گفت: بحمدالله با تبلیغات و پیگیری های خوبی که در سال های اخیر انجام شده است، زکات توسعه بسیاری خوبی یافته است که در این زمینه نقش نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین زکات کمیته امداد استان و مبلغین قابل تحسین و تقدیر است.

سید باقر موسوی نژاد، مسئول زکات کمیته امداد استان بوشهر نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت زکات در استان و بخش چغادک را ارائه و از تلاش های امام جمعه چغادک و اقدامات انجام شده در راستای توجه به امر زکات تقدیر کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر