کد خبر: 130285
A

مردی در تاکستان قزوین همسر و پدر و مادر زنش را با کلت کمری کشت

مردی که با همسرش دچار اختلاف شده بود در اقدامی جنون آمیز او را همراه پدر و مادرش با شلیک گلوله به قتل رساند.

مردی در تاکستان قزوین همسر و پدر و مادر زنش را با کلت کمری کشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح دیروز مردی که مسلح به کلت کمری بود در بخش ضیاء‌آباد تاکستان واقع در استان قزوین به‌سوی یکی از شهروندان تیراندازی و او را مجروح کرد. این مرد با طعمه‌اش از قبل اختلاف داشت و پس از تیراندازی، به گمان اینکه مرد جوان جانش را از دست داده از آنجا گریخت تا بخش دوم نقشه‌اش را اجرا کند.

مرد مسلح مدت‌ها بود که با همسرش اختلاف داشت. به همین دلیل بود که زن جوان خانه را ترک کرده و به خانه پدری‌اش رفته بود. مرد مسلح که خشم همه وجودش را فرا گرفته بود خودش را به خانه پدر همسرش رساند. او تصمیم گرفته بود هرطور که شده همسرش را به قتل برساند. مرد کلت کمری‌اش را مسلح کرد و وارد شد. او ابتدا به‌سوی همسرش و سپس به طرف پدر و مادر او تیراندازی کرد و از آنجا گریخت. همسایه‌ها که با شنیدن صدای گلوله در جریان ماجرا قرار گرفته بودند پلیس را خبر کردند. با حضور ماموران و در همان تحقیقات مقدماتی معلوم شد عامل تیراندازی داماد خانواده است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌داد که نخستین تیراندازی که در آن یکی از شهروندان مجروح شده بود نیز با این قتل خانوادگی در ارتباط است. کنار هم قرار دادن این اطلاعات ماجرا را خطرناک‌تر می‌کرد؛ چرا که ممکن بود مرد مسلح در ادامه دست به جنایت دیگری نیز بزند. به همین دلیل با دستور قضایی مأموران برای دستگیری قاتل فراری بسیج شدند. تلاش‌های پلیس در این‌باره همچنان ادامه داشت تا اینکه 6ساعت پس از جنایت مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل فراری در یکی از باغ‌های ضیاء آباد پنهان شده است. به این ترتیب او در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به جنایتی که مرتکب شده اعتراف کرد و گفت: از مدت‌ها قبل با همسرم دچار اختلاف شده بودیم و او به خانه پدرش رفته بود. من هم وقتی دیدم مشکلات مان برطرف نمی‌شود کلت کمری که از قبل تهیه کرده بودم را برداشتم تا نقشه‌ام را عملی کنم. متهم ادامه داد: ابتدا سراغ مردی رفتم که با او اختلاف داشتم. به سوی او تیراندازی کرده و سپس به‌سوی خانه پدرزنم به راه افتادم. در آنجا قصدم فقط کشتن همسرم بود اما ناخواسته گلوله‌هایی هم به‌سوی پدرزن و مادرزنم شلیک شد و آنها هم کشته شدند. سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در این‌باره گفت: پس از این حادثه قاتل در کمتر از  ۶ساعت دستگیر شد و   تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر