کد خبر: 130406
A
مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن مطرح کرد:

ویژه برنامه برآستان جانان در برگیرنده تمامی سلایق و ذائقه هاست

غلامرضا احمدی گفت: سعی شده در ویزه برنامه برآستان جانان برنامه ای نو و جدیدی را برای تمامی شنوندگان پخش کنیم تا همه سلایق و ذائقه ها بتوانند در ماه نزول قرآن از محضر قرآن بهره ببرند.

ویژه برنامه برآستان جانان در برگیرنده تمامی سلایق و ذائقه هاست

به گزارش دیده بان ایران؛ ماه رمضان از ماه هایی است که  تعداد شنوندگان رادیو قرآن افزایش پیدا می کند.

از این رو مدیران و برنامه سازان رادیو قرآن در این ماه تمام تلاش خودشان را می کنند تا در ماه نزول قرآن در دل شنوندگان این رادیو ایجاد نشاط معنوی و انس هرچه بیشتر مردم با قرآن با شیوه های نو را ایجاد کنند.

یکی از ویژه برنامه های رادیو قرآن برای ماه مبارک رمضان که در لحظات افطار مهمان سفره های مردم است ویژه برنامه برآستان جانان می باشد که این برنامه در گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن به تهیه کنندگی سید مرتضی جوادی و با گویندگی غلامرضا احمدی و سید مرتضی جوادی آماده و به صورت زنده از ساعت 15:30 تا اذان مغرب در میدان آئینی امام حسین(علیه السلام) با حضور اقشار مختلف مردم پخش می شود.

غلامرضا احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن گفت: ویژه برنامه برآستان جانان در راستای دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ایجاد روحیه نشاط و امید در کشور  مخصوصا در قشر جوان تهیه و به صورت زنده پخش می شود.

وی اظهار داشت: سعی شده در برنامه برآستان جانان برنامه ای نو و جدیدی را برای تمامی شنوندگان پخش کنیم تا همه سلایق و ذائقه ها بتوانند در ماه نزول قرآن از محضر قرآن بهره ببرند.

احمدی افزود: جشنواره قرآنی صد که همان نهضت آسان خوانی قرآن است از برنامه هایی است که مورد استقبال مخاطبین و شنوندگان در کشور وهمین طور خارج از کشور قرار گرفته است و برای اولین بار در کشور یک نوزاد دوساله به قرائت قرآن در این جشنواره پرداخت.

مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن گفت:سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت بهداشت و به زودی وزارت آموزش و پرورش از همراهان ما در جشنواره قرآنی صد می باشند.

وی بیان کرد: مخاطبان و همه مردم عزیز جهت شرکت در این جشنواره که می توان گفت جشنواره ای بین المللی شده است می توانند به مدت حداکثر 100 ثانیه به تلاوت آسان خوانی قرآن بپردازند و صوت قرائتشان را به شماره 09108994100 در پیام رسان واتساپ ارسال کنند تا جزء برندگان جایزه های ویژه این جشنواره قرآنی باشند.

6

5

4

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر