کد خبر: 130411
A
اختصاصی دیده‌بان ایران:

علی‌اصغر عنابستانی: چطور کنسرت رفتن خانم‌ها مشکلی ندارد اما استادیوم رفتنشان مشکل دارد؟!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در واکنش به آنچه که در مشهد و در حواشی بازی ایران و لبنان اتفاق افتاد و همچنین در پاسخ به مخالفان ورود زنان به استادیوم می گوید: چطور کنسرت رفتن بانوان در کنار آقایان مشکلی ندارد اما تماشای فوتبال اشکال دارد؟! چرا نسبت به این مسائل حساسیت درست کردید؟

علی‌اصغر عنابستانی: چطور کنسرت رفتن خانم‌ها مشکلی ندارد اما استادیوم رفتنشان مشکل دارد؟!

علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دیده‌بان ایران ضمن اشاره به حوادثی که برای زنان تماشاگر بازی ایران - لبنان رخ داد گفت: مسئول اتفاقات در مشهد آقای استاندار است؛ استاندار را چه کسی انتخاب می‌کند؟! وزیر کشور! وقتی آقایان نمی‌توانستند اجازه برگزاری این بازی را در مشهد نمی‌دادند چرا اصلاً بلیط می‌فروختند! سهل انگاری از استاندار مشهد بوده و وزیر کشور نباید راحت از این قضیه عبور کند. 

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما با استادیوم رفتن دخترتان موافق هستید؟ اظهار کرد:به اعتقاد بنده هیچ مانعی برای رفتن زنان به ورزشگاه وجود ندارد! ما باید جامعه را با هم ببینیم! مگر کنسرت هم مثل استادیوم نیست؟ چطور کنسرت رفتن بانوان در کنار آقایان مشکلی ندارد اما تماشای فوتبال اشکال دارد؟! چرا نسبت به این مسائل حساسیت درست کردید؟

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر