کد خبر: 130427
A

۲۱۵ نماینده مجلس از حضوری شدن مدارس حمایت کردند

215 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای حضوری شدن فرآیندهای آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها تشکر کردند.

۲۱۵ نماینده مجلس از حضوری شدن مدارس حمایت کردند

به گزارش دیده بان ایران؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه 215 نفر از نمایندگان در حمایت از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضوری شدن آموزش‌های مدارس و دانشگاه‌ها قرائت شد.

نمایندگان در این بیانیه با اشاره به معایب طولانی شدن آموزش‌های غیرحضوری و مجازی صرف و ضمن تشکر از تدابیر وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، بر ضرورت رفع برخی مشکلات موجود و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های آموزشی تأکید کرده‌اند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

از تصمیم درست و سازنده و منطقی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حضوری شدن فرآیند آموزش در مقاطع مختلف تحصیل عمومی و دانشگاهی تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امروزه معایب آموزش‌های غیرحضوری صرف و طولانی مدت بر همگان آشکار است، کمتر کسی است که از آسیب‌های جدی وارد شده بر آموزش و پرورش به خاطر طولانی شدن آموزش غیرحضوری صرف اطلاع نداشته باشد. معایب و مزایای آموزش مجازی صرف می‌طلبد که اجازه طولانی شدن این شیوه آموزش داده نشود.

از سوی دیگر اکنون که با تلاش‌های مجدانه دولت خدمتگزار از شدت، سرعت و همه‌گیری بیماری کرونا کاسته شده است و با اقدامات قابل ستایش دولت در واکسیناسیون تقریبا تمام‌شمول و همگانی مردم، نگرانی از سرایت بیماری کرونا کمتر شده است و در شرایطی که تمام مجامع عمومی به شرایط عادی برگشته است، لازم بود فرآیند آموزش سریع‌تر به شرایط عادی برگردد و بیش از این به مهمترین رکن دوام و بقای جامعه و محصلین آسیب نرسد لذا ضمن تشکر مجدد از تصمیم گرفته شده و تشکر از زحمات پرسنل و کادر وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم مسئولین محترم مربوطه با هوشیاری و درایت کامل برخی مشکلات موجود در این مسیر را رفع نموده و بر اجرای پروتکل‌های مرتبط با سلامت همه ارکان فرآیند آموزش اعم از معلمان، دانش‌آموزان، اساتید و دانشجویان نظارت جدی نمایند».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر