کد خبر: 130536
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه: اظهارات فائزه هاشمی علیه سپاه قابل پیگرد امنیتی است

خبرگزاری نزدیک به سپاه در مطلبی نسبت به اظهارات اخیر فائزه هاشمی فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.

خبرگزاری  نزدیک به سپاه: اظهارات فائزه هاشمی علیه سپاه قابل پیگرد امنیتی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه در مطلبی نسبت به اظهارات اخیر فائزه هاشمی فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.

این خبرگزاری پرسید: «چرا فرزندان هاشمی تربیت درست سیاسی نشده‌اند و چرا به‌دنبال ایفای نقش به‌عنوان پیاده نظام دشمن هستند؟»

خبرگزاری فارس در این باره ادامه داد: اظهارات اخیر فائزه هاشمی در یک جلسه اینترنتی در کلاب هاوس، موجی را در عرصه رسانه‌ای و افکار عمومی به وجود آورده است و با توجه به همزمانی این اظهارات با اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خلال برجام و همچنین با توجه به سنگ‌اندازی‌های امریکا و شبکه داخلی امریکا در ایران با این ادعا که اگر مذاکرات وین به شکست منتهی شود، مقصر سپاه است، اظهارات دختر هاشمی رفسنجانی در حوزه امنیتی قابل‌بررسی و پیگرد است و فائزه عملاً به‌عنوان پیاده‌نظام امریکا در داخل کشور، به ایفای نقش پرداخته است.

فائزه هاشمی در این بحث اینترنتی می‌گوید: «تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود» این اظهارنظر در حالی از سوی خانم هاشمی بیان‌شده است که پیشتر نیز سخنانی از او درباره حکومت دینی، مورد انتقاد مردم و فعالان رسانه‌ای قرار گرفته بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر