کد خبر: 130565
A

یامین‌پور مجری «کتاب باز» می‌شود؟

روز گذشته اخباری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که برنامه تعطیل‌شده «کتاب‌باز» قرار است با حذف سروش صحت و اجرای وحید یامین‌پور دوباره راه‌اندازی شود. وحید یامین‌پور در واکنش به این خبر اجرایش در «کتاب باز» را تکذیب کرد.

یامین‌پور مجری «کتاب باز» می‌شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته اخباری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که برنامه تعطیل‌شده «کتاب‌باز» قرار است با حذف سروش صحت و اجرای وحید یامین‌پور دوباره راه‌اندازی شود. وحید یامین‌پور در واکنش به این خبر اجرایش در «کتاب باز» را تکذیب کرد.

این برنامه از اردیبهشت سال گذشته تا کنون پخش نشده است. کتاب باز پنج فصل را پشت سر گذاشت و در سال گذشته فقط چند ویژه برنامه برای ماه رمضان داشت.

روز گذشته یادداشتی در رفضای مجازی منتشر شد که خبر می‌داد قرار است فردی مثل وحید یامین پور جایگزین سروش صحت در فصل جدید این برنامه شود.

وحید یامین پور، مجری سابق تلویزیون در واکنش به این خبر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مزخرفه. من از طرفداران اجرای سروش هستم و پیگیر بودم که کتاب باز دوباره بره روی آنتن‌. تهیه کننده‌اش هم زنگ زد و گفت نمی دونم این دروغ رو کی رسانه‌ای کرد.

کتاب باز به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت.

سروش صحت مجری برنامه کتاب‌باز در سال ۱۳۹۸ با انتخاب ستاد پاسداشت زبان و ادب فارسی معاونت سیما در سازمان صداوسیما جزو مجریان منتخب این حوزه در بازه زمانی تابستان شناخته و از وی تقدیر شد.

مهمان‌هایی که به کتاب باز دعوت می‌شدند، چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف بودند و الزاما مختصات اندیشمندانه‌ای نداشتند.

عادل فردوسی‌پور، پژمان جمشیدی، مهران مدیری، الهام پاوه نژاد، گوهر خیراندیش و رامبد جوان از جمله افرادی بودند که روی صندلی کتاب باز نشستند و از خواندنی‌های مورد علاقه‌شان گفتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر