کد خبر: 130728
A

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) :تحریم سپاه، تحریم ملت ایران است

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تصریح کرد: سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و این تحریم تا به امروز جواب نداده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) :تحریم سپاه، تحریم ملت ایران است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسن حسن‌زاده،فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران از همان روزهای اول انقلاب رسالت  خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب تعریف کرد.

حسن زاده  با اشاره به قدرت منطقه‌ای سپاه بیان داشت: سپاه پاسداران روزبه روز رشیدتر ،قدرتمندتر و با تجربه‌تر شده است و دفاع از انقلاب و  حفظ ارزش‌ها را با تمام قدرت در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه سپاه در جنگ تحمیلی بیان داشت:سپاه پاسدران  در عرصه مقابله با ضد انقلاب با قدرت عمل کرد، در عرصه سازندگی هم با ورود قرارگاه خاتم الانبیا در عرصه سدسازی، ساخت جاده و پل‌ها  خوش درخشید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هر زمانی که ضرورت پیدا کند سپاه با تمام قوا در عرصه همکاری و هم‌یاری و مردم یاری در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله  وماجرای مانند کرونا در جامعه حضور دارد.

حسن زاده با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده است گفت: سپاه در هر جایی که انقلاب ایجاب کند به موقع، با قوت، قدرتمندانه و مدبرانه حضور پیدا کرده است و از انقلاب و اسلام دفاع کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران بارها طعم شکست را در کام ضد انقلاب، اشرار ،استکبار و نظام سلطه رژیم صهیونیستی چشانده است، سپاه پاسداران به عنوان لشکر بزرگ الهی  به یک نقطه ناامیدی برای دشمنان تبدیل شده است.

حسن‌زاده گفت: این روزها صحبت از محدود کردن سپاه پاسداران می‌شود. به تمام دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته و فرومایه و کسانی که با تفکر پوسیده غرب‌گرایانه مطالبی را بیان می‌کنند می‌گویم سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و این تحریم تا به امروز جواب نداده و این تحریم‌کننده است که بیش از همیشه منزوی است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر