کد خبر: 130735
A

کنایه نماینده ولی فقیه در استان البرز به رییس مجلس: مسئولان مراقب خانواده خود باشند

امام جمعه کرج گفت: مسئولان نسبت به عملکرد خانواده‌های خود بیشتر مراقب باشند تا بعضی از رفتار آنان مردم را ناراحت نکند.

کنایه نماینده ولی فقیه در استان البرز به رییس مجلس: مسئولان مراقب خانواده خود باشند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه دوم اردیبهشت کرج، گفت: یکی از عوامل ضربه گیری تحریم های علیه نظام، سپاه پاسداران بوده است، سپاه با قرارگاه های مختلف مانند خاتم الانبیا برای توسعه کشور تلاش کرد.

امام جمعه کرج گفت: سپاه از ابتدای انقلاب فعالیت های مهمی را انجام داده است، در گام دوم انقلاب هم باید موضوعاتی مثل مبارزه با فساد، جهاد تبیین، حمایت از جریان های نیروهای انقلاب و تقویت خدمت رسانی به مردم و در کنار دولت بودن را توسعه دهد.

وی افزود: شکست آمریکا در طبس و تسخیر لانه جاسوسی، دنیا را مبهوت کرد؛ تمام هیمنه آمریکا فرو ریخت و هر کاری برای جبران آن را انجام داد که به شکست منجر شد.

به گفته آیت الله حسینی همدانی وضعیت صهیونیست های خون ریز از آمریکا هم بدتر است، در ماه مبارک رمضان به خاطر برگزاری یک عید مربوط به خودشان تلاش کردند که وارد مسجد الاقصی شوند، مسجد الاقصی دارای هویت اسلامی است بنابراین جوانان فلسطینی برابر این مراسم ایستادند و صهیونیسم مجبور به درگیری و عقب نشینی شد.

او افزود: صهیونیست ها به شدت در برابر حمله های نظامی شکننده هستند، همه کشورهای آزاده دنیا باید به حمایت از فلسطین در مراسم روز قدس شرکت کنند.

امام جمعه کرج گفت: نابسامانی در مورد قیمت ها مورد قبول نیست و باید نظارت شود. مسئولین نیز باید دقت خود را بیشتر کنند و می‌توانند از نیروهای مختلفی مثل بسیج استفاده کنند تا بازار اصلاح شود.

کارگران نقش مهمی در رونق تولید و  اقتصاد کشور دارند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرج با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد : نقش آفرینی کارگران در تمامی دوران های انقلاب و تولید و اقتصاد کشور مهم و انکار ناپذیر است.

عبدالله دارایی در نماز جمعه شهرستان کرج در جمع کارگران، تشکلات کارگری و مسئولین حوزه کارگری و کارفرمایی و استانی  اظهار کرد: تقارن هفته کار و کارگر با ماه پر خیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، فرصت خوبی  برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات کارگران و عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد و آزاد  تلاش می کنند.

وی افزود: استقلال و آزادگی یک کشور به اتکای ملت خود و آزادگی و توان و تلاش آن ملت وابسته است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در اتکای کشور به توان و ظرفیت داخلی دارند، بیان کرد: اهمیت توجه به امر تولید، اشتغال، کارآفرینی ، خودباوری، تعاون، کار  و کارگری مکررا در کلام حضرت امام (ره) و رهبری معزز و فرزانه انقلاب اسلامی بیان شده است.

دارایی با اشاره به اینکه نامگذاری سال‌های اخیر از سوی رهبری معظم انقلاب با مضمون اقتصادی و  حمایت از تولید  نقشه راهی برای توسعه و خودباوری در کشور و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است ، عنوان کرد: فضای اشتغال کشور بویژه استان البرز به دلیل قرار گرفتن شهرک‌های صنعتی فعال در پیرامون استان و صدها واحد تولیدی، ظرفیت هایی را ایجاد می کند که با تامین مسکن کارگران عزیز و امکانات لجستیکی، ترابری و حمل و نقل عمومی می‌تواند پاسخگوی  کارجویان مورد نیاز استان البرز باشد.

وی با اشاره به اینکه  تعاونی‌ها و کارگاه‌های کوچک اشتغال  هم ظرفیت دیگری است که  حمایت از  آنها رفاه اجتماعی را به دنبال دارد ، گفت: سیاست دولت مردمی رئیسی  حمایت از زحمتکشان عرصه کار و تولید، رفع مشکلات معیشتی کارگران، ایجاد رفاه ، تحقق مطالبات به حق جامعه کار و تولید و رفع فقر مطلق و بهبود فضای کسب و کار در کشور  است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر