کد خبر: 130809
A

ادعای عجیب نماینده ادوار مجلس/ سالک: همین که دولت را تخریب می‌کنند یعنی راه رئیسی درست است

نماینده ادوار مجلس مدعی است که "اگر دیدید دشمن به شما توهین می کند بدانید به حق هستید و اگر تعریف تان را کرد بدانید کاری انجام داده اید که مورد رضایت او بوده است."

ادعای عجیب نماینده ادوار مجلس/ سالک: همین که دولت را تخریب می‌کنند یعنی راه رئیسی درست است

به گزارش دیده بان ایران،احمد سالک فعال سیاسی اصولگرا درباره حجم انتقادها به دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: هر وقت دستگاه و دولتی فعالیتش را براساس ریل گذاری صحیح در جهت گسترش عدالت قرار داد، افرادی که به این دلیل منافع شان ضربه می خورد یا جریاناتی که احساس می کنند میدان داری از دست شان در رفته است، شروع به سنگ اندازی می کنند.

 

وی افزود: امام یک معیار به ما داد، ایشان فرمود «اگر دیدید دشمن به شما توهین می کند بدانید به حق هستید و اگر تعریف تان را کرد بدانید کاری انجام داده اید که مورد رضایت او بوده است». 32 سال دولت دست آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی بود، هر کاری خواستند کردند، کسانی که امروز منتقد دولت سیزدهم هستند، در گذشته حامی آن دولت ها بودند.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: راهی که طی 32 سال دولت های گذشته پیمودند طی 32 روز نمی شود اصلاح کرد بنابراین حرکتی که امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه با هم در حال پیشبردش هستند، یک ریل گذاری جدید برای اداره کشور است. البته باید از تجارب مثبت دولت های گذشته استفاده شود تا نقاط قوت حفظ و نقاط ضعف به نقاط قوت بدل گردد.

وی ادامه داد: گاهی انتقاد منطقی است که موجب رشد دولت می شود اما گاهی اساس انتقاد بر تخریب است. انتقاد تخریبی جز ایجاد یاس و ناامنی در جامعه حاصل دیگری ندارد، لذا باید دید هدف کسانی که این کارها را انجام می دهند، آیا از سر دلسوزی و کار کارشناسی است یا فقط برای آن است که خودشان را اثبات و دیگران را تخطئه کنند؟ حالت دوم تفکر استعماری است.

 

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: باید دید کسانی که از دولت سیزدهم انتقاد می کنند این کار را با هدف تخریب انجام می دهند تا اثبات کنند آنها بهتر می فهمند یا آنکه بر مبنای کار کارشناسی صحت می کنند. اگر بر مبنای کار کارشناسی انتقادها بیان شود، راه بیان آن مشخص است، دولت سامانه ای را معرفی کرد و گفت هر کسی هر نظری دارد با دولت در میان بگذارد و دولت نیز از این رویکرد استقبال می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر