کد خبر: 130840
A

نیک‌بین: عملکرد رئیسی را باید پایان سال ۱۴۰۱ ارزیابی کنیم نه الان!

نماینده مردم کاشمر در مجلس یازدهم می گوید: اگر قرار باشد که دولت رئیسی را ارزیابی کنیم باید بعد از اتمام سال ۱۴۰۱ این اتفاق بیفتد، ‌البته به طور طبیعی به هر دولتی نقد وارد است که دولت سیزدهم نیز مستثنا نیست.

نیک‌بین: عملکرد رئیسی را باید پایان سال ۱۴۰۱ ارزیابی کنیم نه الان!

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی درباره هجمه‌های اخیر اصلاح طلبان به دولت سیزدهم اظهار کرد: هیچ شک و شبهه‌ای نیست که برخی از مشکلات، ناشی از عملکرد دولت سابق است، بالاخره یکسری غرض‌ورزی ها و ناکارآمدی ها را دولت قبل بردجای گذاشته که به طور طبیعی دولت بعدی باید پاسخگوی این مسائل باشد.

وی ادامه داد: اما اینکه بگوییم همه مشکلات ناشی از دولت سابق است، هم حرف صحیحی نیست، ‌ بالاخره مدیرانی در این دولت حضور دارند که با دیدگاه های دولت سابق کار می‌کنند و بعضی دیگر از مدیران هم که روحیه جهادی لازم را ندارند، ‌ اما ارزیابی دولت‌ها در مدت ۶ الی ۷ ماه خیلی منطقی نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بودجه‌ای که دولت فعلی در سال ۱۴۰۰ هزینه کرد در دولت سابق ارائه شده بود، گفت: اگر قرار باشد که دولت رئیسی را ارزیابی کنیم باید بعد از اتمام سال ۱۴۰۱ این اتفاق بیفتد، ‌البته به طور طبیعی به هر دولتی نقد وارد است که دولت سیزدهم نیز مستثنا نیست.

نیک بین درباره انگیزه‌های سیاسی از هجمه به دولت رئیسی گفت: قطعا انتقادات و هجمه‌ها به دولت کارشناسی نیست و اهداف سیاسی پشت آن قرار دارد، تیمی که این هجمه‌ها را وارد می‌کند، هدفش ناکارآمد جلوه دادن دولت است، ‌ زیرا ناکارآمدی دولت رئیسی به منزله ناکارآمدی جریان انقلابی کشور قلمداد می‌شود؛ تخریب‌ها، هجمه‌ها و انتقادات بی پایه و اساس صرفاً با اهداف سیاسی مطرح می‌شود./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر