کد خبر: 130890
A

گرفتن عکس «سلفی» جان پزشک گیلانی را گرفت/ جزییات حادثه

یک پزشک گیلانی بر اثر سقوط از آبشار میلاش اشکورات رودسر جان خود را از دست داد.

گرفتن عکس «سلفی» جان پزشک گیلانی را گرفت/ جزییات حادثه

به گزارش دیده بان ایران؛ دکتر مرضیه طلوع ۵۰ساله و متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در رشت، که به همراه خانواده‌اش برای تفریح به آبشار میلاش اشکورات رحیم آباد رفته بود بر اثر سقوط از آبشار جان خود را از دست داد.

مرحوم مرضیه طلوع در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی‌اش در رشت، در دوران کرونا خدمات زیادی به بیماران کرونایی و بانوان باردار ارائه کرد.

 
 

آبشار میلاش در روستای میلاش اشکورات رحیم آباد رودسر قرار دارد.

پیام تسلیت ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی درگذشت دکتر مرضیه طلوع

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر، ضایعه درگذشت دکتر مرضیه طلوع متخصص رادیولوژی و سونوگرافی  را به جامعه پزشکی گیلان به ویژه خانواده محترم آن مرحومه، تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن سفر کرده ، غفران و آرامش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

آبشار میلاش جان زن ۵۰ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی رودسر گفت: زنی ۵۰ ساله که به همراه خانواده‌ خود برای تفریح به بالای آبشار میلاش رفته بود بر اثر سقوط از ارتفاع بالای آبشار فوت کرد.
سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با فرماندهی انتظامی رحیم‌آباد مبنی بر سقوط فردی در آبشار روستای میلاش این بخش، بلافاصله ماموران انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس و ماموران امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد زنی ۵۰ ساله اهل رشت که به همراه خانواده‌اش برای تفریح به بالای آبشار میلاش رفته بود به دلیل نامعلومی از ارتفاع ۲۰ متری بالای آبشار به پایین سقوط کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ادامه داد: مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل که در حین انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده فوت کرد.
سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به اینکه در این راستا اقدامات قانونی در حال انجام است بر رعایت نکات ایمنی حین تفریح در مناطق کوهستانی و مرتفع تاکید کرد.

منبع: دیارمیرزا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر