کد خبر: 130912
A

سردار کوثری: مبارزه با اسرائیل شتاب گرفته است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم می گوید: اگر نگاهی به تاریخ اشغالگری اسرائیلی‌ها در سرزمین فلسطین بیاندازیم، می‌بینیم که جنایت‌های آنان روی هیتلر را هم سفید کرده است.

سردار کوثری: مبارزه با اسرائیل شتاب گرفته است

به گزارش دیده بان ایران؛  اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگویی درباره تاثیر روز قدس بر روند مبارزه ملت فلسطین اظهار داشت: اعلام روز قدس از سوی امام خمینی(ره) بسیار روی روحیه مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین تاثیرگذار بود و باعث شد که تمام آزادی‌خواهان دنیا از مظلومیت ملت فلسطین مطلع شده و به یاری آنان شتابند.
 
وی درباره پیش‌بینی رهبر انقلاب برای نابودی اسرائیل، گفت: رهبر انقلاب فرمودند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید که التبه چند سال از این صحبت ایشان گذشته و این زمان کمتر هم شده است. این سخنان رهبر انقلاب باعث امیدواری بسیاری از رزمندگانی شد که در حال مبارزه با اشغالگران هستند و حرکت آنان را برای مبارزه با اسرائیل شتاب داده و قطعا به نتیجه خواهند رسید.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در مبارزات مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: در جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل در سال ۱۹۶۷ جمعیت اسرائیلی‌ها حدود 3 میلیون نفر بیشتر نبود و در مقابل کشورهای عربی با حدود 100 میلیون جمعیت در مقابل آنها شکست خوردند. اما در سال‌های پس از پیروزی انقلاب می‌بینیم که منطقه کوچک غزه به تنهایی می‌تواند در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل ایستادگی کند.

وی در ادامه درباره تقویت قدرت نظامی مقاومت فلسطین و قدرت نمایی آنان در برابر اشغالگران، افزود: غزه اکنون دارای موشک و سلاح‌های ضدهوایی شده و تبدیل به خطر بزرگی برای اشغالگران شده است و همین طور در کرانه باختری شاهد ایستادگی مردم فلسطین هستیم. در چند روز اخیر هم می‌بینیم که مردم فلسطین با حضور در مسجدالاقصی در مقابل اشغالگران از آن حفاظت می‌کنند.
 
کوثری با اشاره به تهدید مراکز حساس رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مقاومت، گفت: هر روز مبارزان فلسطینی سازمان یافته‌تر و سلاح‌های آنان پیشرفته تر می‌شود تا اینکه قدرت آن‌ها به جایی می‌رسد که اسرائیل جرات نکند کوچکترین تعرضی به این مناطق داشته باشد و قدرت آن ها به حدی رسد که مناطق اشغال شده را پس بگیرند. مردم و مبارزان فلسطینی همه توان خود را گذاشتند و انشاالله استقامت آنها باعث سقوط این رژیم نامشورع خواهد شد.
 
وی در پایان درباره جنایات اسرائیلی‌ها علیه مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به تاریخ اشغالگری اسرائیلی‌ها در سرزمین فلسطین بیاندازیم، می‌بینیم که جنایت‌های آنان روی هیتلر را هم سفید کرده و اینها در تاریخ هم ثبت شده است. پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز جهانی قدس باعث شد که آزادی خواهان دنیا از این جنایات مطلع شده و در برابر آن ایستادگی کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر