کد خبر: 130948
A
اختصاصی دیده‌بان ایران:

حصر مهندس موسوی همچنان ادامه دارد. . .

روزگذشته خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه با انتشار خبری تحت عنوان کاهش حفاظت فیزیکی «میرحسین موسوی» باعث شد تا برخی رسانه های اصلاح طلب این خبر را تحت عنوان رفع حصر مهندس موسوی منتشر کنند.

حصر مهندس موسوی همچنان ادامه دارد. . .

به گزارش دیده بان ایران؛ روزگذشته خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه با انتشار خبری تحت عنوان کاهش حفاظت فیزیکی «میرحسین موسوی» باعث شد تا برخی رسانه های اصلاح طلب این خبر را تحت عنوان رفع حصر مهندس موسوی منتشر کنند.

خبری که دیده بان ایران ساعتی بعد در گفت وگو با مشاور مهندس موسوی آن را تکذیب کرد. قربان بهزادیان نژاد در گفت وگو با دیده بان ایران درخصوص انتشار این خبر گفت: «هیچ تغییری به لحاظ ماهوی در حصر و وضعیت محصورین کوچه اختر ایجاد نشده است. فقط یک در اضافه آهنی را برداشته اند که به گفته خودشان رفت و آمد همسایه ها به سر کوچه راحت بشود.حتی خبرگزاری قوه قضائیه هم گفته است که همچنان حفاظت ادامه دارد.» 

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی هم در ارتباط با همین مطلب به دیده بان ایران گفت: "برادشتن درب یک کوچه اصلاً اتفاق خاصی نیست که آنرا اینگونه با آب و تاب منتشر می کنند."

همه اینها در حالی است که یک سایت انقلابی با انتشار گزارشی تحت عنوان وعده «رفع حصر» را روحانی داد؛ رئیسی اجرا کرد! مدعی شد که رفع حصر مهندس موسوی و خانم رهنورد نوشت: در حالی که حامیان دولت حسن روحانی در تمام 8 سال عمر دولت بنفش خواستار رفع حصر و برداشتن محدودیت های سران فتنه بودند، اما در نهایت این امر در دولت سید ابراهیم رئیسی و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی گرفته شد.

ادعای مضحکی که خبرگزاری وابسته به شورایعالی امنیت ملی آن را تکذیب کرد و نوشت: کاهش تدریجی محدودیت های مهندس موسوی و اقای کروبی از چندسال قبل آغاز شده و روند آن همچنان ادامه دارد.

بنابرگزارش دیده بان ایران همه این اخبار ضدونقیض در حالی مطرح می شود که شنیده ها حاکی از این است که تغییری قابل توجه ای در حصر مهندس موسوی و خانم رهنورد ایجاد نشده و وضعیت کماکان مثل 12 سال گذشته است.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر