کد خبر: 13095
A

جشنواره‌ی تئاتر فجر فردا میزبان کدام آثار است؟

جشنواره تئاتر فجر در یازدهمین روز برگزاری خود که همزمان با 11 بهمن ماه است، شاهد اجرای 7 اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و 5 اثر در بخش محیطی است.

 جشنواره‌ی تئاتر فجر فردا میزبان کدام آثار است؟

روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر: اسامی نمایش‌هایی که روز 11 بهمن ماه در بخش صحنه‎ای اجرا می‌شوند، به شرح زیر است:

نمایش «دکتراستوکمان (دشمن مردم)» نوشته هنریک ایبسن وکار علی پویان در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر  و در دو نوبت 18:30و 21 روی صحنه می‌رود.

نمایش «اتوبوس در دست تعمیر است» به نویسندگی سعید شهریار و کارگردانی جعفردل دل از یزد در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود، این نمایش در دو نوبت 17و19روی صحنه می‌رود.

تالار قشقایی نیز میزبان نمایش«رویا-1»به نویسندگی و کارگردانی روبرتووایت از اسپانیا و آرژانتین است که در ساعت‌های 17:30و19:3 اجرا دارد.

نمایش«کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل نیز در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود، این نمایش یک اجرا در ساعت 20:15 دارد.

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی مشترک کیومرث مرادی و پوریاآذربایجانی و کارگردانی کیومرث مرادی در دو نوبت 18 و 20:45روی صحنه می‌رود. نمایش روان پریشی ۴.۴۸ ازکشور گرجستان امروز در دو نوبت ساعت ۱۴ و ۲۰ در تالار هنر به صحنه خواهد رفت. تالار هنر نیز اجرای دیگری نخواهد داشت.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان میزبان نمایش «فصل بهار نارنج» می‌شود که به نویسندگی محمودناظری و کارگردانی غلامرضا عربی در دو نوبت 16 و 18 روی صحنه می‌رود.

در این روز 7 اثر نمایشی هم در بخش محیطی اجرا می‌شوند که اسامی آنها به شرح زیر است:

نمایش«بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری ساعت 16:30 در محوطه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود. نمایش«دربازی آخر هیچ راهی برای خروج نیست» به نویسندگی و کارگردانی امید مصطفایی از بوکان نیز ساعت18 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش«افسانه دشت بی باران» به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس از ورامین ساعت18:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

 نمایش«دی زنگرو» نیز به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی مشترک هیام احمدی و فرامرز غلامیان از آباداندر محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود، این نمایش نیزساعت 16 اجرا دارد.

نمایش«سکوت رنگ‌ها» به نویسندگی وکارگردانی حامدصنمی از مریوان ساعت 11 در برج میلاد و ساعت 16:30 در محوطه خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر