کد خبر: 131036
A

محمد غرضی: «محسن رضایی» به دلیل تضاد با وزرا از معاونت اقتصادی دولت کناره گیری کرد

وزیر پست و تلگراف دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی می گوید: «جناب رضایی یک چهره نظامی است البته درس اقتصادی هم خوانده است اما اینکه معاونت اقتصادی دولت باشد می‌بیند که وزرای مربوطه با نظرات ایشان هم عرض نیستند لذا بنظرم ایشان به علت تضاد با دیگران دیگر به جلسات نرفته است. اینکه گرانی در کشور به قاعده جامعه فشار می آورد مسلم است ولی اینکه دولت بتواند در مقابل این سیل گرانی مقاومت کند من تحرکی در دولت نمی بینم».

محمد غرضی: «محسن رضایی» به دلیل تضاد با وزرا از معاونت اقتصادی دولت کناره گیری کرد

به گزارش دیده بان ایران، محمدغرضی، فعال سیاسی، درباره طرح استیضاح‌های اخیر در مجلس گفت: «به نظر من اینطور می‌آید که داخل مجلس دو گروه وجود دارند که با هم برای اقتدار بیشتر جنگ می‌کنند و بنظرم هر دو گروه هم بالاخره یک تعدادی رأی مسلط در مجلس دارند و چون امکانات اینکه بتوانند از امتیازات دولت برخوردار نباشند هم مسئله استیضاح وزرا و رئیس جمهور مطرح می‌شود، هم از این کار های نمایشی در مجلس صورت می‌گیرد. به‌نظر من نه استیضاح‌ها قابل توجه است نه درخواست‌ها زیرا بارها دیده‌ایم که یک مطلبی درباره وزیری بیان می‌شود و حتی40امضا هم جمع‌شده است اما بعدا طرح استیضاح مسکوت می‌ماند؛ لذا باید علت این واقعه را در امتیازاتی که نمایندگان یا دیگران دنبال آن هستند جست‌وجو کرد».

او در ادامه نسبت به احتمال وقوع استیضاح‌ها افزود: «به‌هیچ‌وجه احتمال استیضاح وزرا وجود ندارد. الان ایراداتی که به وزرا می‌گیرند با وجود آنچه ما از آن مطلع هستیم این است که معمولا با یک بده‌بستان مسئله حل می شود و ادامه نمی‌یابند».

غرضی در پایان درباره تغییرات دولت در تیم اقتصادی گفت: «جناب رضایی یک چهره نظامی است البته درس اقتصادی هم خوانده است اما اینکه معاونت اقتصادی دولت باشد می‌بیند که وزرای مربوطه با نظرات ایشان هم عرض نیستند لذا بنظرم ایشان به علت تضاد با دیگران دیگر به جلسات نرفته است. اینکه گرانی در کشور به قاعده جامعه فشار می آورد مسلم است ولی اینکه دولت بتواند در مقابل این سیل گرانی مقاومت کند من تحرکی در دولت نمی بینم».

منبع: خبرسراسری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر