کد خبر: 131053
A
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس:

دانشگر به ۴۰ میلیون پرسپولیسی توهین کرد؛ شکایت می‌کنیم

حسین دوام گفت: حرکت زشت دانشگر خطاب به ۲۰ هزار پرسپولیسی درون ورزشگاه نبود، او به ۴۰ میلیون پرسپولیسی اهانت کرد. به‌طور حتم شکایت‌مان را در استیناف پیگیری می‌کنیم.

دانشگر به ۴۰ میلیون پرسپولیسی توهین کرد؛ شکایت می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ پرسپولیسی‌ها از احکام صادره کمیته انضباطی بسیار شاکی هستند. در این باره حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می گوید؛ «اگر شکایت ما در کمیته انضباطی رد شده باشد، سند و مدرک‌مان را در اختیار استیناف قرار می‌دهیم. داسیلوا قبل از اینکه به ایران بیاید در عربستان بازی می‌کرد و در آن تیمی که حضور داشت به لحاظ رتبه‌بندی آن تیم در شرایطی نبود که به ایران بیاید و با استقلال قرارداد ببندند. البته باید تاکید کنم که رای به میز ما نرسیده و رای صادره را شفاهی شنیدم.»

دوام درخصوص رد شکایت باشگاه درباره حرکت دانشگر توسط کمیته انضباطی ادامه داد: «در نظر داشته باشید آن حرکت زشت دانشگر خطاب به ۲۰ هزار پرسپولیسی درون ورزشگاه نبود، او به ۴۰ میلیون پرسپولیسی اهانت کرد. به‌طور حتم شکایت‌مان را در استیناف پیگیری می‌کنیم و اگر جواب نگیریم به دادگاه عمومی شکایت می‌کنیم. این آقا سابقه این کارها را دارد و اگر باشگاهش نمی‌تواند تنبیه‌اش کند، ما از حق هواداران تیم خود دفاع خواهیم کرد. همه‌چیز در تصویر مشخص است و ما برای کمیته اخلاق هم فیلم را فرستادیم. اگر نتیجه نگیریم به دستگاه قضایی مراجعه خواهیم کرد. این حرکت ناشایست در قانون جزایی قابل پیگرد است.»

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درخصوص رد شدن شکایت این باشگاه از بهزاد غلامپور افزود: «غلامپور آدم صادقی است. آن حرکتش هم شاید از روی صداقتش بود! اما وسط نیمه هم جزو بازی است. این حرکت او موجب تحریک می‌شود. بازیکن ما هیچ واکنشی نشان نداد. تبرئه شدن غلامپور هنوز به ما ابلاغ نشده. ما باید رای را ببینیم و استدلال همکاران برای تبرئه شدن را بخوانیم.‌ بعد راحت‌تر می‌توانم‌ اظهارنظر کنم‌.»

منبع: فرهیختگان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر