کد خبر: 131099
A

پاسخ جالب داماد حسن روحانی به «حسین شریعتمداری»

کامبیز مهدی زاده در واکنش به یادداشت روز گذشته روزنامه کیهان که نوشته بود "در شایسته‌گزینی دولت سابق همین بس که قرار بود جناب داماد بدون تخصص کافی، معاون وزیر صمت شود " به دیده‌بان ایران گفت: بنده لیسانس، فوق لیسانس و دکترای زمین شناسی دارم. هشت مدال جهانی دارم، سه دوره پژوهشگر برتر سال شدم و 12 اختراع خود را به ثبت رساندم.

پاسخ جالب داماد حسن روحانی به «حسین شریعتمداری»

کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی در واکنش به انتقادات تند امروز روزنامه کیهان به خودش ضمن اشاره به مدارک تحصیلی اش به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: بنده لیسانس، فوق لیسانس و دکترای زمین شناسی دارم. هشت مدال جهانی دارم، سه دوره پژوهشگر برتر سال شدم و 12 اختراع خود را به ثبت رساندم.

وی در ادامه افزود: آقای کیهانی که این مطلب را علیه من نوشته است خودش چه تحصیلات و تخصصی دارد؟! آقای شریعتمداری با چه تحصیلاتی مدیرمسئول کیهان شدند و در طی این همه سال چه کرده‌اند؟! چرا در همان روزنامه خودشان رسماً اعلام نمی‌کنند که در طی این سالها چه دستاوردهایی داشته‌اند تا مردم آگاه شوند؟!

مهدی‌زاده خطاب به حسین شریعتمداری اظهار کرد: همیشه در این سالها هرآنچه که آقای شریعتمداری گفته یا نوشته است، واقعیت عکس آن بوده! حتی آماری که اعلام می‌کنند هم دقیقا برعکس واقعیت است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما مخالف نقد نیستیم چیزی که برای ما غیرقابل قبول است این است که آقای شریعتمداری منتقد نیست بلکه استاد نشان دادن عکس واقعیت هاست!

او با تاکید بر این نکته که اظهارات شریعتمداری توهین است نه نقد، گفت: آقای شریعتمداری باید قبول کنند که در کشور سلایق و نظرات مختلفی وجود دارد! نمی‌شود که همه مثل او عمل و فکر کنند! نقدهای آقای شریعتمداری نقد نیست، توهین است.

وی افزود: همفکران ایشان چند سال قبل در مجلس مقابل دانشمند مملکت می گفتند که در رآکتورها سیمان می ریزیم و رئیس جمهور را تهدید به مرگ می‌کردند اگر به قول آقای شریعتمداری، آقایان هر روز نفت می‌فروشند پس چرا ما هیچ تغییر و ارزانی‌ای را مشاهده نمی‌کنیم؟!

مهدی زاده گفت: نکند مثل رئیس جمهور پوپولیستی اسبق، فقط محله آقای شریعتمداری ارزانی وجود دارد؟! پس این کاهش تورم در کجا اعمال شده که ما هر روز شاهد بدتر شدن وضعیت کشور هستیم. با حمله کردن به دیگران نمی‌شود کم کاری و سوءمدیریت آقایان را توجیه کرد.

 

داماد رئیس دولت سیزدهم خطاب به مدیرمسئول کیهان گفت: آقای شریعتمداری! یک زمانی گوجه و تخم مرغ غذای قشر ضعیف جامعه بود اما الان مردم حتی توان خرید آن را هم ندارند!

 

او در ادامه اظهار کرد: آقایان ادعا می‌کردند اگر بر سرکار بیایند دلار را 5 هزار تومان می‌کنند اما هنوز این را نمی‌دانند که برای بهتر شدن وضعیت اجتماعی باید با دنیا در حال تعامل باشند!

 

مهدی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ترس آقایان از فضای مجازی این است که اگر این فضا را محدود کنند واقعیت‌ها برای همیشه پنهان خواهد ماند. آقایان از بس یخچال خودشان پر است دیگر یخچال خالی مردم را نمی‌بینند! آقایان هر هفته یکبار می‌گویند که برجام به نتیجه خواهد رسید! پس این نتیجه چه شد؟ چرا هیچ خبر موثقی به دست مردم نمی‌رسد؟!

منبع: دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر