کد خبر: 131269
A

دروغ پراکنی خبرگزاری اصولگرا درباره جبهه اصلاحات

خبرگزاری اصولگرای فارس با انتشار گزارشی درباره فعالیت اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم با ادعایی کذب نوشت: برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب برای باز پس‌گیری کرسی‌های پارلمان ملی خود را گرم می‌کنند تا سه سال دیگر یعنی در ۱۴۰۴ نیز به پاستور برسند.

دروغ پراکنی خبرگزاری اصولگرا درباره جبهه اصلاحات

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری اصولگرای فارس با انتشار گزارشی درباره فعالیت اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم با ادعایی کذب نوشت: برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب برای باز پس‌گیری کرسی‌های پارلمان ملی خود را گرم می‌کنند تا سه سال دیگر یعنی در ۱۴۰۴ نیز به پاستور برسند.

این خبرگزاری اضافه کرد: به نظر می رسد تشکیلات جبهه اصلاحات به ریاست بهزاد نبوی نگاهی به علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده دارد.

این خبرگزاری همچنین در ادامه در گفت وگو با علی صوفی تصریح کرد: برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند یک اصولگرا مثل لاریجانی را بیاورند و از او سهم بگیرند و به همین دلیل می‌خواهند فعالیت جبهه اصلاحات ادامه یابد.

گفتنی است این اظهارات و گزارش ها در حالی منتشر می شود که تاکنون جبهه اصلاحات هیچ تصمیم مبنی بر شرکت یا عدم شرکت در انتخابات سال آینده مجلس و یا انتخابات ریاست جمهوری 1404 اتخاذ نکرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر