کد خبر: 131283
A

نماینده مجلس: آستانه تحمل مردم پایین آمده است/ به حمایت از دولت انقلابی سیزدهم مفتخریم

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: فلسفه تفکیک قوا در راستای تقویت بنیان‌های اساسی نظام مردم سالاری دینی است که به کوری غربگرایان شیطان پرست که تنها شناسنامه ایرانی دارند همچنان کارایی خود را به اثبات می‌رساند.

نماینده مجلس: آستانه تحمل مردم پایین آمده است/ به حمایت از دولت انقلابی سیزدهم  مفتخریم

به گزارش دیده بان ایران، غلامحسین رضوانی در نشست امروز ( یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود ضمن تبریک روز کارگر و معلم، گفت: به قهرمانان امت اسلامی از فلسطین اشغالی و سایر قهرمانان مقاومت تبریک عرض می‌کنم و شهادت برادران مظلوم در افغانستان را تسلیت می‌گویم و لعن و نفرین بر شیطان بزرگ و سایر مسببین این جنایت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به همه همکاران خود برای جلوگیری از حرکات خودسرانه‌ای که موجب سوزاندن اعتماد بین برادران می‌گردد تذکر می‌دهم. روز گذشته خواستند نامه‌‌ای را امضا کنم با عنوان تقدیر از مقام معظم رهبری در مورد اینکه ایشان مجددا بر انقلابی بودن مجلس تاکید کردند اما متاسفانه مشخص شد موارد دیگری نیز در متن نامه بوده است.

وی، تصریح کرد: اینگونه حرکات اعتماد بین نمایندگان را از بین می‌برد و چنانچه در آن نامه تلویحا یا تصریحا دستگاه‌های امنیتی مورد اتهام قرار گرفته‌اند نه تنها آن را تایید نمی‌کنم بلکه اینگونه این نحوه برخورد با آنها را محکوم می‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه به حمایت از دولت انقلابی مفتخریم و در عین حال به وظایف نمایندگی خود پایبند هستیم و آنها را مکمل یکدیگر می‌دانیم، تصریح کرد: آقای رئیسی با حمایت بیش از دو سوم نمایندگان این مجلس پا به عرصه انتخاب گذاشته است؛ چرا برخی ها شعری می‌گویند که در قافیه آن می‌مانند، دائما می‌گویند مجلس و دولت هماهنگ هستند و با این روش قصد دارند ما را منفعل و یا ایجاد فتنه کنند و بازی به نظر آنها دو سر برد است. با هوشیاری نمایندگان و مسئولین دولتی بازی این‌‎ها دو سر باخت بوده و خواهد بود زیرا ارکان نظام همانند تمامی دنیا هم افزا و همگرا هستند نه واگرا و در تضاد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: رئیس جمهور به وظایف قانونی مجلس توجه و آنها را قبول دارد،  بنابراین القای تضاد و یا تبعیت بدون چون و چرا نمی‌تواند بیانگر صداقت القا کنندگان باشد، فلسفه تفکیک قوا در راستای تقویت بنیان‌های اساسی نظام مردم سالاری دینی است که به کوری غربگرایان شیطان پرست که تنها شناسنامه ایرانی دارند همچنان کارایی خود را به اثبات می‌رساند.

رضوانی، ادامه داد: از رئیس جمهور انتظار داریم همانگونه که برای تقویت سرمایه‌های اجتماعی نظام تمام قد قیام کرده است مراقبت نماید تا از درون دستگاه‌های دولتی توسط کسانی که همچنان سمت‌ها را در اختیار دارند اما در مقابل مشکلات مردم بی‌تفاوت هستند خلاف جهت این امر حرکتی صورت نگیرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از رئیس جمهور به دلیل انجام سفرهای استانی بدون تکلف تشکر می‌کنم، عنوان کرد: امروز چه توجیحی برای آشفته بازار و افزایش سرسام آور قیمت‌ها داریم، این همه ارگان، سازمان و جلسات که به منظور کنترل بازار وجود دارد چه خروجی دارند، باید دانست آستانه تحمل مردم پایین آمده زیرا مردم ما حسن گزیده هستند.

وی، تصریح کرد: ما انتظار داریم و داشتیم  که همکاران رئیس جمهور از جنس وی باشند، آیا این انتظار زیادی است؟ مبادا کسانی که هم از توبره می‌خورند و هم از آن یکی در عین حالی که مسئولیت دارند نقش اپوزوسیون بازی می‌کنند مسئولیت بگیرند؛ در مورد دیپلمات‌ها این امر اولویت مضاعف دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: از رئیس جمهور، وزیر دستگاه‌ دیپلماسی و رئیس هیات مذاکره کننده به دلیل صلابت و دفاع آنها از منافع ملی تشکر می‌کنم اما وجود احتمالی عوامل و دست پروردگان قهرمان پوشالی دیپلماسی در تیم مذاکرات کسی که حداقل و با دید خوشبینانه از جهالت تام و تمام برخوردار بود و نخوانده امضا کرد، نگران هستیم و باید رئیس جمهور چاره جویی کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: غربگرایان ثابت کرده اند که به گاه حادثه منافع جناحی را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند، آیا استاد به اصطلاح روابط بین الملل مدعی همه فهم ، مسائل داخلی و انتخابات را به برجام گره نزد؟ با پر رویی تمام در مجلس گفت عرصه سیاست خارجی عرصه منازعات جناحی نیست.

رضوانی، ادامه داد: غرب‌گرایان همواره تلاش کرده اند در پازل آمریکا بازی کنند و کشور را علی رغم ادعای دروغین خود به جنگ بکشانند. بعد از اشغال کویت صدام را خالد بن ولید نامیدند و در سال ۸۰ اعلام کردند که باید به کمک طالبان برویم اما در سال ۱۴۰۰ اعلام کردند که باید با طالبان مقابله کنیم. در جریان اکراین بر علیه روسیه موضع گیری کردند و به‌قول امام خمینی (ره) روسیه را مطرح می‌کنند تا آمریکا فراموش شود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ده ها نفر از دیپلمات‌های کشور نامه ای نوشتند و اعلام کردند که اکنون باید جانشین روسیه شویم این سطح شعور آنها را نشان می‌دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر