کد خبر: 131537
A
دیده‌بان ایران:

اکبر خوشکوشک: «گوگوش» از خودمان است

فائقه آتشین شب گذشته در گفت وگو با هما سرشار درباره برخی از ابهامات زندگی اش نکاتی را مطرح کرد که طی ساعات گذشته در شبکه های اجتماعی واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

اکبر خوشکوشک: «گوگوش» از خودمان است

به گزارش دیده بان ایران؛ اکبر خوشکوشک در آذرماه سال ۱۳۹۶ در یک گفت وگوی تفصیلی با انصاف نیوز ضمن اشاره به فعالیت های برخی ایرانی های خارج از کشور مدعی شده بود که این افراد عوامل ما (جمهوری اسلامی) در خارج از کشور. این عضو سابق وزارت اطلاعات همچنین ادعا کرده بود که"  اکبر گنجی کتاب «عالیجناب سرخ‌پوش» را منتشر کرد؛ آمدند یک‌سری دروغ «سونای زعفرانیه» و چه و چه و چه را، تخیلات خود را ریختند در آنجا. البته آقای گنجی را که رها کردند، این منبع [یک نهاد داخلی] در آنجاست. اکبر گنجی است، گوگوش است، این‌ها همه آدم‌های خودمان هستند الحمدالله؛ بگذار بدانند، این‌ها سوخته‌اند.

وی همچنین اضافه کرده بود: در ۸۸ گوگوش که منبع ما است، ما فرستادیمش که برود، با اکبر گنجی، با هم، در یک میتینگ شرکت می‌کنند. به داخلی‌ها می‌گویند ببینید این‌ها هشتادوهشتی‌ها هستندها. می‌خواهند بگویند که شماها فتنه‌گر هستید و این‌ها هم رهبران شما هستند. به منبع زنگ می‌زند که سلام علیکم، برو این کار را بکن. اکبر گنجی منبع است. این حرف‌ها کدام است. یک بار من خدمت آقای ناطق نوری رفتم، گفتم حاج آقا! این نکته این‌جوری است، گفت باشد، مملکت‌داری این چیزها را هم دارد. بالاخره مملکت را می‌خواهند نگاه دارند باید همین‌جوری باشد. تازگی آقای فلاحیان گفته بود که اکثر خبرنگاران منبع اطلاعات هستند، حرف بدی نگفته است، بالاخره نمی‌تواند هم نباشند بعضی‌هایشان…

گفتنی است فائقه آتشین شب گذشته در گفت وگو با هما سرشار درباره برخی از ابهامات زندگی اش نکاتی را مطرح کرد که طی ساعات گذشته در شبکه های اجتماعی واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

گوگوش همچنین شب گذشته گفت که طی آن مدتی که در ایران بود بسیار کتاب می خواند و روزنامه سلام و سایر روزنامه هایی که به صورت فله ای توقیف می شدند را دنبال می کردند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر