کد خبر: 131809
A

بهترین مرکز تعمیر آبسردکن در تهران کجاست؟

آبسردکن یکی از لوازم پر استفاده و کاربردی در فصل تابستان است، در صورت مشاهده ایراد و خرابی در این دستگاه لازم است که تعمیر آن را به تکنسینی متخصص و حرفه‌ای بسپارید، در این مقاله به معرفی بهترین مرکز تعمیر آبسردکن در تهران می‌پردازیم.

بهترین مرکز تعمیر آبسردکن در تهران کجاست؟

دیده بان ایران- آبسردکن یکی از لوازم پر استفاده و کاربردی در فصل تابستان است، در صورت مشاهده ایراد و خرابی در این دستگاه لازم است که تعمیر آن را به تکنسینی متخصص و حرفه‌ای بسپارید، در این مقاله به معرفی بهترین مرکز تعمیر آبسردکن در تهران می‌پردازیم.

سرویس و تعمیر آبسردکن نیاز به تکنسین متخصص از مجموعه‌ای حرفه‌ای و معتبر دارد، تعمیر آبسردکن امری تخصصی است.

آشنایی با انواع آبسردکن

از آنجا که تعمیر آبسردکن امری تخصصی بوده و به تعمیرکار ماهر آبسردکن نیاز دارد برای آشنایی بیشتر با این وسیله به معرفی انواع آن می‌پردازیم.

 

آبسردکن مخزن دار (مجهز به شناور)

آبسردکن های مخزن دار به صورت مستقیم به آب لوله کشی متصل‌اند، این نوع از آبسردکن ها به وسیله یک شیر دائماً پر می‌شوند، تعمیر این آبسردکن به دلیل قرارگیری پمپ حرارتی که به شکل لوله مسی در دور مخزن نیازمند تکنسین حرفه ای لوازم خانگی متخصص می‌ باشد.

آبسردکن های دو منظوره (مخزن دار)

این نوع آبسردکن، هم آب سرد و هم آب گرم را تأمین می‌کند، تعمیر این دستگاه توسط افراد بدون تخصص شما را با دردسر مواجه خواهد کرد، آبسردکن دو منظوره دارای انواع مختلفی از جمله آبسردکن ایستاده آب شهری، آبسردکن ایستاده دیجیتالی، آبسردکن رومیزی دیجیتالی و آبسردکن ایستاده یخچال دار می‌باشد.

آبسردکن‌های آنی (بدون مخزن)

این نوع آبسردکن برای نگهداری آب مخزنی ندارد، سیستم خنک کننده این نوع آب سردکن از طریق پمپ حرارتی یخچال انجام می‌شود.

بررسی مشکلات رایج آبسردکن ها

  • خروج آب از زیر دستگاه آبسردکن
  • چکه کردن آب از شیر آبسردکن
  • خنک نبودن آب دستگاه آبسردکن
  • بوی بد آب دستگاه آبسردکن
  • صداهای زیاد آبسردکن
  • گرم نشدن آب در آبسردکن های دو منظوره

اقدامات تکنسین‌ها در زمینه تعمیر آبسردکن

  1. سرویس آبسردکن
  2. جرم گیری آبسردکن
  3. تعمیر آبسردکن
  4. بررسی صفحه دیجیتال آبسردکن
  5. تعویض فیلترهای آبسردکن
  6. تعویض شیرها (پدال‌های) آبسردکن
  7. تعمیر و تعویض ترموستات آبسردکن دومنظوره

نکات مهم در استفاده و نگهداری از آبسردکن

  1. قبل از جدا کردن مخزن و محفظه دستگاه آبسردکن را از برق بکشید.
  2. از قرار دادن آبسردکن در محیط بدون تهویه مناسب بپرهیزید.
  3. از قرار دادن آبسردکن در محیط خیلی سرد یا خیلی گرم بپرهیزید.
  4. فیلتر دستگاه آبسردکن را حداقل هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. مخزن آبسردکن را هر هفته کاملاً شسته و خشک کنید.
  6. گرد و غبار موجود روی لوله‌ها و کندانسور دستگاه را دائماً تمیز کنید.

33

بررسی علل مشکلات رایج آبسردکن و تعمیر مشکلات

علل خنک نشدن آب آبسردکن چیست؟

خنک نشدن آب آبسردکن یکی از مشکلات رایج این دستگاه است، این مشکل به نوع آبسردکن و ظرفیت خنک کننده این دستگاه بستگی دارد، معمولاً آبسردکن ها به صورت میانگین ظرفیت خنک کردن 7 لیوان آب در یک ساعت را دارا می‌باشند، در صورتی که به صورت مداوم از این دستگاه استفاده می‌کنید به دستگاه اجازه فعالیت مجدد و خنک کردن آب را بدهید.

تمام شدن گاز مبرد، قطعی سیم برق دستگاه و نیم سوز شدن و سوختن فیوز دستگاه از دیگر دلایل سرد نشدن آب آبسرد می‌باشند، در صورتی که این مشکل در دستگاه آبسردکن شما وجود دارد، تعمیر آن را به تکنسین متخصص و آموزش دیده آن بسپارید.

علل روشن نشدن دستگاه آبسردکن چیست؟

خرابی سوکت ها و اتصالات، عدم تنظیم صحیح درجه ترموستات، نوسانات و ضعف در برق شهری از اصلی‌ترین دلایل روشن نشدن آبسردکن ها محسوب می‌شوند.

علل خارج نشدن آب از شیر خروجی دستگاه آبسردکن چیست؟

مخزن آبسردکن را بررسی کنید که پر باشد و خالی نشده باشد، شیر دستگاه بررسی شود تا در صورت رسوب، رسوب زدایی انجام شده و در صورت نیاز شیر دستگاه توسط تکنسین تعویض شود.

علل نشتی آب از آبسردکن چیست؟

باز بودن دریچه عقب درب دستگاه آبسردکن یکی از دلایل نشتی آب از این دستگاه می‌باشد، همچنین توجه کنید که پیچی که برای تخلیه آب قبل از خرید و حمل و نقل دستگاه در دستگاه تعبیه شده باید به صورت صحیح آب بندی شود تا دستگاه نشتی نداشته باشد.

علل خوش طعم نبودن آب آبسردکن چیست؟

توجه کنید پیش از استفاده از دستگاه آبسردکن مخزن را کاملاً با آب داغ لوله کشی و مایع شوینده شستشو دهید، پیش از قرار دادن مخزن در دستگاه آن را کاملاً خشک کنید و سپس در دستگاه آبسردکن قرار دهید.

هر چند وقت یکبار مخزن دستگاه را به همین شکل تمیز کرده و رسوبات و جرم‌های آن را کاملاً رسوب گیری کنید، فرایند رسوب گیری در سرویس این دستگاه توسط سرویسکاران انجام می‌شود.

علل گرم نبودن قسمت گرمایشی آبسردکن چیست؟

دقت کنید که دکمه (کلید) پشت دستگاه حتماً روی عدد 1 تنظیم شده باشد، مخزن قسمت گرمایشی نیز برای تأمین آب گرم نیاز به فرصت داشته و لازم است که بازیابی شود، ایراد و خرابی در قطعاتی همچون ترموستات، برد الکترونیکی و المنت‌های گرمایشی از دیگر دلایل گرم نکردن آب آبسردکن مجسوب می‌شوند.

در صورت عدم رفع مشکل تعمیر آبسردکن را به تکنسین بسپارید.

علل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن چیست؟

یکسره کار کردن آبسردکن موجب روشن شدن چراغ سبز و خاموش نشدن آن می‌شود، خرابی سیم پیچ‌های داخلی، اختلال در شاسی لامپ، بسته نشدن دریچه‌های داخلی آبسردکن از دیگر دلایل روشن ماندن چراغ این دستگاه محسوب می‌شوند.

علل کاهش فشار آب آبسردکن چیست؟

تنگ شدن مجاری دستگاه آبسردکن به دلیل ته نشینی رسوبات در لوله‌ها از دلایل اصلی کاهش فشار آب محسوب می‌شوند.

علل افزایش فشار آب آبسردکن چیست؟

بالا رفتن دمای دستگاه به دلیل عدم تنظیم درجه حرارت صحیح از دلایل افزایش فشار دستگاه آبسردکن می‌باشد.

علل انسداد فیلترهای تصفیه آب آبسردکن چیست؟

رسوب گذاری آب و ته نشین شدن رسوبات، جرم‌ها و الیاف فیلتر از دلایل اصلی انسداد فیلترهای دستگاه آبسردکن هستند، فیلترهای دستگاه را به صورت مداوم حداقل هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.

44

تعمیرگاه آبسردکن دکتر آچار

تعمیرگاه لوازم خانگی دکترآچار مرکز مجاز و معتبری در شهر تهران است که به تعمیر انواع آبسردکن در تمامی مناطق تهران می‌پردازد، این مرکز از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران دارای شعبه بوده و با داشتن مجوزهای مورد نیاز و همکاری با تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده به تعمیر آبسردکن در تهران می‌پردازد.

تعمیر آبسردکن در محل

با این ویژگی مرکز دکترآچار دیگر نیازی به حمل و نقل آبسردکن به تعمیرگاه ندارید و لازم نیست هزینه اضافی حمل و نقل پرداخت کنید، با امکان تعمیر در محل آبسردکن می‌توانید بر روی عملکرد تکنسین نظارت کامل داشته باشید.

گارانتی تعمیر آبسردکن دکترآچار

تمانی خدماتی که توسط تکنسین‌های مرکز تعمیر لوازم خانگی دکترآچار در زمینه تعمیرات آبسردکن انجام می‌شود دارای گارانتی 1 ساله هستند که به صورت ضمانت نامه کتبی تقدیم مشتریان گرامی می‌شوند.

تعمیر قطعات آبسردکن یا تعویض قطعات؟

اولویت تکنسین‌های مرکز دکتر آچار تعمیر قطعات است، با تعمیر قطعات هزینه مشتریان کاهش پیدا می‌کند، در صورتی که تعمیر قطعه‌ای امکان پذیر نباشد تکنسین با رضایت مشتری اقدام به تعویض آن قطعه می‌کند، تمامی قطعات استفاده شده در این مرکز اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی نیز هستند.

هزینه تعمیر آبسردکن در تهران

هزینه‌های تمامی خدمات در زمینه تعمیر آبسردکن دکتر آچار از جمله نصب، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات طبق نرخ اتحادیه محاسبه شده و کاملاً منصفانه هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر