کد خبر: 131825
A

آخرین نرخ انواع خودرو ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱+جدول قیمت/ پژو پارس ال ایکس ۳۸۲ میلیون تومان شد

خودروهای پژو از جمله خودروهایی هستند که از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ روند افزایشی قیمت‌ آن‌ها یک روز متوقف نشده است و در این بین خودروهای این گروه حتی رکورد بیشترین میزان افزایش قیمت روزانه را نیز شکستند به طوری که خودرو پژو ۲۰۰۸ این گروه در روز گذشته و تنها در ۲۴ ساعت ۴۰ میلیون تومان گران شد.

آخرین نرخ انواع خودرو ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱+جدول قیمت/  پژو پارس ال ایکس ۳۸۲ میلیون تومان شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خودروهای پژو از جمله خودروهایی هستند که از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ روند افزایشی قیمت‌ آن‌ها یک روز متوقف نشده است و در این بین خودروهای این گروه حتی رکورد بیشترین میزان افزایش قیمت روزانه را نیز شکستند به طوری که خودرو پژو ۲۰۰۸ این گروه در روز گذشته و تنها در ۲۴ ساعت ۴۰ میلیون تومان گران شد.

 بررسی های میدانی حاکی از سود هنگفت دلالی خودروهای پژو در بازه زمانی فروردین ماه تا اواسط اردیبهشت ماه است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در این بازه زمانی ۳۷ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت افزایش قیمت ۳۳ میلیون تومانی را تجربه کرده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۲۵۶ میلیون تومان در ابتدای فروردین ماه امروز به ۲۸۸ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز در بازه زمانی فروردین ماه تا اردیبهشت ۳۱ میلیون تومان گران شده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ از ۵۱۰ میلیون تومان در اوایل فروردین ماه امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۵۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۵۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ از ۳۵۳ میلیون تومان در ابتدای فروردین ماه امروز به ۳۸۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۳۰ میلیون تومان گران شده است و امروز ۳۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای پژو در جدول زیر آمده است:

5694271

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر