کد خبر: 131852
A
خبرگزاری وابسته به حوزه خبر داد:

طلاب جهادگر «آتش به اختیار» وارد روستایی شدند که تاکنون رنگ روحانی به خود ندیده بود

برگزاری وابسته به حوزه با انتشار خبری از برگزاری اردوی طلاب جهادگر گروه «آتش به اختیار» شهرستان زرند، در روستاهای محروم بخش شهداد شهرستان کرمان خبر دادند.

طلاب جهادگر «آتش به اختیار» وارد روستایی شدند که تاکنون رنگ روحانی به خود ندیده بود

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری وابسته به حوزه با انتشار خبری از برگزاری اردوی طلاب جهادگر گروه «آتش به اختیار» شهرستان زرند، در روستاهای محروم بخش شهداد شهرستان کرمان خبر دادند.

سید علی رحیمی مسئول گروه جهادی آتش به اختیار در مورد انتخاب این منطقه برای برگزاری اردوی جهادی، گفت: یکی از مواردی که باعث شد این منطقه را انتخاب کنیم این بود که تا کنون هیچ روحانی و طلبه برای تبلیغ در این روستاها حضور نیافته بود.

مسئول گروه آتش به اختیار، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدماتی که در این اردو به مردم روستا ارائه شد، حضور یک پزشک عمومی و یک پزشک طب سنتی بود که در این مدت ۷۰ نفر از اهالی با داروی رایگان ویزیت شدند و همچنین با تشخیص پزشک طب سنتی ۳۰ نفر حجامت شدند.

این طلبه جهادی اضافه کرد: متاسفانه برخی مناطق محروم هستند که تاکنون رنگ روحانی و مبلغ را به خود ندیده‌اند که این امر از یک سو موجب دور شدن مردم این مناطق از روحانیون شده و از دیگر سو آگاهی آنها نسبت به تکالیف شرعی و مسائل دین هم در سطح بسیار پایین است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر