کد خبر: 13217
A
برای فیلم «کاناپه» همه حوصله کنند

ایوبی در واکنش به تحریم اسکار: برویم ترامپ را برکنار کنیم؟!

رئیس سازمان سینمایی همچنین درباره واکنش اصغرفرهادی نسبت به تحریم اسکار پس از واکنش ترانه علیدوستی و اینکه آیا سازمان سینمایی کاری برای آن‌ها انجام می‌دهد، با لبخند گفت: باید چکار کنیم برویم ترامپ را برکنار کنیم؟!

ایوبی در واکنش به تحریم اسکار: برویم ترامپ را برکنار کنیم؟!

دیده بان ایران - حجت‌الله ایوبی عصر 11 بهمن‌ماه در دومین روز جشنواره سیو پنجم فیلم فجر در برج میلاد حضور پیدا کرد و دقایقی هم در نشست پرسش و پاسخ فیلم «سهیلا شمار ه ۱۷» به کارگردانی محمود غفاری حاضر شد.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ی عدم حضور فیلم‌سازان پیشکسوت همچون کیانوش عیاری و تهمینه میلانی در جشنواره‌ی فجر گفت: سینماگران پیشکسوت را فراموش نمی‌کنیم و فراموش هم نخواهند شد چون جایگاه آن‌ها در سینما مشخص است. با این حال معتقدم آن‌ها خوشحال هستند، از اینکه راهشان را جوانانی در این سینما با نگاهی جدید ادامه می‌دهند.

او درباره اینکه آیا فیلم «کاناپه» امکان اکران در کاخ رسانه را پیدا می‌کند، بیان کرد: «کاناپه» وارد جشنواره نشده است و هنوز اتفاق دیگری هم برایش رخ نداده است،بعدا مراحل‌اش را طی می‌کند. به نظرم وقت رسیدن به این فیلم در جشنواره نیست و بهتر است حوصله کنید.

ایوبی همچنین در پاسخ به اینکه آیا فقها و مراجع درباره این فیلم اظهار نظری کرده‌اند، گفت: ما هنوز گرفتار جشنواره هستیم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه شما می‌گویید، پیشکسوتان خوشحال هستند اما واقعیت این است که کیانوش عیاری از نبود فیلمش در جشنواره‌ی فجر ناراحت است، گفت: آقای عیاری می‌دانند که چقدر به ایشان ارادت دارم و دوست‌شان دارم و می‌دانم که باز هم در سینما کار خواهند کرد.

رئیس سازمان سینمایی همچنین درباره واکنش اصغرفرهادی نسبت به تحریم اسکار پس از واکنش ترانه علیدوستی و اینکه آیا سازمان سینمایی کاری برای آن‌ها انجام می‌دهد، با لبخند گفت: باید چکار کنیم برویم ترامپ را برکنار کنیم؟!

او سپس ادامه داد: به نظرم کار هر دوی آن‌ها قابل ستایش است و ما به عنوان ایرانی به آن‌ها افتخار می‌کنیم. ضمن اینکه سینماگران همواره حمایت شده و حمایت هم می‌شوند و البته همراهی مردم و افکار عمومی و احساس غرور مردم بالاترین همراهی است. به همین دلیل فکر نمی‌کنم این دو عزیز انتظار دیگری از سازمان سینمایی داشته باشند.

ایوبی در پایان با اشاره به اینکه فقط برای سر زدن و بازدید به برج میلاد آمده است، تاکید کرد: معتقدم هنوز راه برای جوان‌ها در سینما باز نشده و سینمای آینده برای آن‌ها است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر