کد خبر: 132238
A

نماینده نزدیک به جبهه پایداری مجلس: آقاتهرانی داوطلب ریاست مجلس نمی‌شود

غلامرضا رضوانی، نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی،در واکنش به اینکه گفته شده قالیباف مجدداً رئیس مجلس می‌شود، گفت: اینکه رئیس مجلس از پیش تعیین شده، حرف درستی نیست، ممکن است برآوردها به این ترتیب باشد که مجدداً قالیباف رئیس مجلس شود اما این به معنای تعیین شدن از پیش نیست، کما اینکه دوره ریاست مجلس یک ساله است و بعد از یک سال مجددا انتخابات برگزار می‌شود، در این شرایط اگر مجدداً قالیباف رأی بیاورد، برای دفعه سوم رئیس مجلس می‌شود.

 نماینده نزدیک به جبهه پایداری مجلس: آقاتهرانی داوطلب ریاست مجلس نمی‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران غلامرضا رضوانی، نماینده نزدیک به جبهه پایداری  در مجلس شورای اسلامی،در واکنش به اینکه گفته شده قالیباف مجدداً رئیس مجلس می‌شود، به منیبان گفت: اینکه رئیس مجلس از پیش تعیین شده، حرف درستی نیست، ممکن است برآوردها به این ترتیب باشد که مجدداً قالیباف رئیس مجلس شود اما این به معنای تعیین شدن از پیش نیست، کما اینکه دوره ریاست مجلس یک ساله است و بعد از یک سال مجددا انتخابات برگزار می‌شود، در این شرایط اگر مجدداً قالیباف رأی بیاورد، برای دفعه سوم رئیس مجلس می‌شود.

او درباره ارزیابی خود از فضای مجلس برای استقبال از قالیباف جهت تصدی پست ریاست مجلس افزود: برآورد بنده این است که مجدداً قالیباف برای ریاست مجلس رأی می‌آورد و رئیس مجلس می‌شود.

رضوانی در پاسخ به اینکه زمزم‌هایی از داوطلبی آقاتهرانی برای ریاست مجلس شنیده می‌شود، تصریح کرد: داوطلب شدن آقاتهرانی برای ریاست مجلس، ناشی از گمانه‌زنی‌های غیرمعتبر است. واقعیت امر این است که برخی از نمایندگان به آقاتهرانی پیشنهاد کردند که برای ریاست مجلس کاندیدا شود. ممکن است افرادی علاقمند به آقاتهرانی باشند اما تا آنجایی که بنده اطلاع دارم، او برنامه‌ای جهت داوطلب شدن در انتخابات مجلس ندارد.

نمایند مردم تهران در مجلس در واکنش به اینکه گفته می‌شود طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها با حمایت جبهه پایداری مطرح شده است، خاطرنشان کرد: بنده طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها را امضا نکردم. در حقیقت چنین طرحی به بنده ارائه نشده و تابحال آن را مشاهده نکردم. بسیاری از موارد را به جبهه پایداری ارتباط می‌دهند؛ به عنوان مثال بارندگی می‌شود می‌گویند به جبهه پایداری مربوط است، بارندگی هم نمی‌شود می‌گویند به جبهه پایداری ارتباط دارد حتی ممکن است آلودگی هوای تهران و شهرستان‌ها را هم به جبهه پایداری ارتباط بدهند. در حقیقت برخی دچار توهمات هستد. هیچ طرحی به این عنوان از جانب جبهه پایداری مطرح نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر