کد خبر: 132350
A

مارکو وراتی: از شنیدن اخبار انتقال امباپه به رئال مادرید حالم بد می‌شود

مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پاریسن ژرمن اعتراف کرد که از شنیدن اخبار راجع به انتقال احتمالی کیلیان امباپه در رئال مادرید، ناراحت و مریض شده است.

مارکو وراتی: از شنیدن اخبار انتقال امباپه به رئال مادرید حالم بد می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ قرارداد کیلیان امباپه با پی‌اس‌جی در تابستان آینده به پایان می‌رسد و منابع نزدیک به دو باشگاه ادعا می‌کنند که این سوپراستار فرانسوی در پنجره نقل و انتقالاتی به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. فلورنتینو پرز رئیس کهکشانی‌ها که از چند سال پیش به خرید امباپه علاقه‌مند بوده، در نهایت می‌تواند در تابستان به خواسته‌اش برسد و در این راه، ناصر الخلیفی را شکست دهد. 

به نقل از مارکا، مارکو وراتی در این باره به Le Parisien گفت: "همه ما می‌خواهیم که او بماند. اما وقتی که با او صحبت می‌کنیم، بیشتر می‌خندیم. در فوتبال وقتی نزدیک به گرفتن یک تصمیم مهم هستیم، سعی می‌کنیم زیاد راجع به آن صحبت نکنیم. امباپه باید راجع به این موضوع تصمیم بگیرد و من هم مثل شما، منتظر شنیدن آن هستم. زمانی که در حال استراحت هستم و پیام‌هایی مثل 'حضور امباپه در مادرید' به چشمم می‌خورد، معده‌ درد می‌گیرم و دیگر اشتهایی برای خوردن چیزی ندارم. اگرچه بعد از دیدن این شایعات به خودم می‌گویم که آرام باش، او در تعطیلات است."

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر