کد خبر: 13237
A

رئیس جمهوری وارد البرز شد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی برای افتتاح چندین پروژه مهم صنعتی و تولیدی، وارد استان البرز شد.

رئیس جمهوری وارد البرز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در جریان سفر رئیس جمهوری به استان البرز که محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز وی را همراهی می کند، قرار است 11 پروژه مهم صنعتی و تولیدی استان البرز به بهره برداری برسد.

رئیس جمهوری 3 پروژه بزرگ صنعتی شامل افتتاح خط تولید فروکتوز، گلوگز و گلوتن ذرت و فاز توسعه ذخیره سازی و نگهداری غلات در سیلو در شهرستان ساوجبلاغ را با حضور مستقیم به بهره برداری می رساند.

این مجتمع با ظرفیت 400هزارتن شامل 15 هزارتن گلوتن ذرت و 70هزار تن گلوکز وشربت و 315هزارتن فروکتز و شربت است. 210 هزار تن ذخیره سازی و نگهداری غلات در سیلو نیز در زمینی به مساحت 4000مترمربع در زیر بنای 21 هزار و 527 متر مربع به بهره برداری رسید. تولید 6 هزارتن انواع بیسکویت، کلوچه و شیرینی های غیر آردی و شکلات نیز از دیگر تولیدات این مجتمع است.

بر اساس این گزارش، برای آماده سازی این پروژه ها 25 هزار و 514 میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

چند پروژه صنعتی و تولیدی دیگر نیز قرار است همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان البرز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون او، از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری به بهره برداری برسد.

8 طرح توسعه ای و ایجادی دیگر نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وزیر در دستور کار قرار دارد که در مجموع این طرح ها برای استان البرز 4 هزار و 529 شغل ایجاد می کند.

در این سفر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو طرح نوین لوازم خانگی و تابلو های برق نیز رونمایی می شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر