کد خبر: 132429
A

بهترین دکتر درمان صرع

؛صرع از بیماری های مزمنی است که بیشتر از یک درصد افراد ایران به آن مبتلا هستند. این بیماری مزمن به عنوان چهارمین بیماری شایع در دنیا شناخته می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صرع از بیماری های مزمنی است که بیشتر از یک درصد افراد ایران به آن مبتلا هستند. این بیماری مزمن به عنوان چهارمین بیماری شایع در دنیا شناخته می شود. بیماری صرع در دسته بیماری های مغز و اعصاب قرار دارد و باید توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب کنترل و درمان شود. پزشکان و متخصصان زیادی هستند که به عنوان بهترین دکتر درمان صرع موجب کاهش علائم این بیماری در فرد می شوند.

1

صرع از بیماری هایی است که اگر به درستی کنترل شود، علائم آن به شدت کاهش پیدا می کند. بر این اساس باید برای درمان سریع آن از دکتر متخصص مغز و اعصاب کمک گرفته شود. در این مطلب به معرفی بهترین دکتر درمان صرع برای کاهش علائم و درمان بیماری صرع می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دکتر بیماری صرع کیست؟

صرع از بیماری هایی است که در اثر خارج شدن کنترل سلول های مغزی اتفاق می افتد. این بیماری دارای انواع مختلفی است و ممکن است هر بار در بخش خاصی از مغز انسان رخ دهد. به همین دلیل این بیماری در دسته بیماری هایی است که به دلیل اختلال در مغز و اعصاب رخ می دهد. دکتر بیماری صرع کسی است که تخصص خود را در حوزه مغز و اعصاب گرفته است.

بهترین دکتر بیماری صرع با تکیه بر دانش و تجربه خود بهترین راه را با توجه به نوع صرع و علائم آن برای بیمار پیدا می کند و علائم این بیماری در فرد را کاهش می دهد. در برخی مواقع انتخاب بهترین دکتر درمان صرع باعث می شود تا بیمار برای طولانی مدت از بیماری صرع رهایی یابد.

2

اهمیت انتخاب بهترین دکتر درمان صرع

اهمیت انتخاب بهترین دکتر درمان صرع چیست؟ تنها راه برای درمان بیماری صرع این است که علت بیماری و نوع صرع توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب تشخیص داده شود. تشخیص صحیح علت بیماری و نوع آن توسط بهترین دکتر درمان صرع کمک می کند تا علائم این بیماری طی زمان کوتاهی کاهش پیدا کنند. با انتخاب بهترین پزشک متخصص درمان صرع می توان برای سالیان زیادی علائم این بیماری را در فرد کنترل و درمان کرد. به همین دلیل بهتر است در انتخاب دکتر معالج بیماری صرع دقت بالایی شود.

در صورت بروز چه علائمی باید به پزشک متخصص صرع مراجعه کنیم؟

بیماری صرع در صورت تشخیص به موقع سریع تر درمان می شود؛ بنابراین بهتر است در صورت مشاهده علائم خاصی در فرد به پزشک متخصص صرع مراجعه شود؛ اما برخی از افراد با این سوال مواجه می شوند که در صورت بروز چه علائمی باید به بهترین دکتر درمان بیماری صرع مراجعه شود؟ مهم ترین علائمی که در صورت بروز آن باید به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه شود عبارت است از:

  1. زنان بارداری که به صورت ناگهانی دچار تشنج شده اند.

  2. زمانی که تشنج بیشتر از 5 دقیقه در فرد به طول می‌انجامد.

  3. زمانی که بیماران مبتلا به دیابت دچار حمله عصبی شوند.

  4. زمانی که فردی در اثر حملات عصبی دچار آسیب شده است.

  5. زمانی که فرد بیمار در صورت تشنج و تنگی نفس بیهوش شده است.

  6. زمانی که فردی به صورت ناگهانی و برای اولین بار دچار حمله شده است.

  7. زمانی که فردی در عرض چند دقیقه دچار حملات متعدد شده است.

  8. چنانچه فرد با تب بالایی همراه است.

3

 

بهترین دکتر درمان صرع از چه روش هایی برای تشخیص بیماری استفاده می کند؟

بهترین دکتر درمان صرع از روش های متعددی برای تشخیص بیماری صرع کمک می گیرد. پزشک متخصص مغز و اعصاب ابتدا از طریق شواهد و سپس بر اساس سابقه علائم بیماری به تشخیص احتمالی این بیماری می پردازد. بهترین دکتر صرع علاوه بر بررسی سوابق از طریق انجام آزمایشات از وجود این بیماری در فرد اطمینان حاصل می کند. مهم ترین آزمایشاتی که توسط بهترین دکتر متخصص بیماری صرع انجام می شود عبارت است از:

  1. آزمایش خون: پزشک متخصص مغز و اعصاب با انجام آزمایش خون به بررسی علت تشنج، علائم عفونت و وجود بیماری صرع در ژنتیک می پردازد.

  2. سی تی اسکن: دومین آزمایشی که توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب برای بیماری صرع گرفته می شود، سی تی اسکن است که از طریق آن به بررسی علت اصلی تشنج می پردازند. معمولاً از طریق سی تی اسکن مغز، انواع تومورهای مغزی، کیست و خونریزی های مغزی که ممکن است علت تشنج باشند تشخیص داده می شود.

  3. الکتروانسفالوگرام: اغلب متخصصان بیماری مغز و اعصاب برای تشخیص بیماری صرع از الکتروانسفالوگرام استفاده می کنند. در این روش با متصل کردن تعدادی الکترود به مغز به بررسی فعالیت الکتریکی مغز می پردازند.

  4. تصویر برداری رزونانس مغناطیسی: بهترین دکتر درمان صرع از روش تصویر برداری رزونانس برای بررسی جزئیات مغز کمک می گیرد. در این روش برای مشاهده مغز از امواج رادیویی و مغناطیسی استفاده می شود.

بهترین دکتر صرع چه اقداماتی را برای درمان بیماری صرع انجام می دهد؟

بهترین دکتر صرع بعد از تشخیص علت بیماری صرع برای درمان آن اقدام می کنند. پزشک متخصص مطابق با نوع صرع و علت آن از روش های مختلفی برای درمان بیماری صرع استفاده می کند که مهم ترین روش های درمان این بیماری عبارت هستند از:

  • تجویز دارو: بیشتر از 80 درصد کسانی که به بیماری صرع مبتلا هستند از طریق مصرف داروهایی که توسط پزشک متخصص درمان صرع تجویز شده است، درمان می شوند. مصرف دارو باعث می شود تا علائم این بیماری به شدت کاهش پیدا کند و مغز عملکرد مناسبی داشته باشد.

  • تغییر سبک زندگی: بهترین پزشک متخصص بیماری صرع علاوه بر دارو با تغییر در سبک زندگی و پرهیز غذایی می تواند بیمار را برای سال های طولانی از علائم بیماری صرع دور کند. مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی، نداشتن خواب کافی، عصبانیت و...از عواملی هستند که باعث بروز علائم بیماری صرع می شوند؛ بنابراین پزشک متخصص باید گفتن تمام راه های درمان برای کاهش علائم بیماری صرع در فرد اقدام کند.

مراجعه به پزشک

در مطلب فوق به بررسی اینکه بهترین دکتر درمان صرع کیست و چه اقداماتی را برای درمان این بیماری انجام می دهد، پرداختیم. دانستیم که بیماری صرع به دلیل خارج شدن کنترل سلول های مغز اتفاق می افتد و به همین دلیل پزشک معالج این بیماری باید تخصص کافی در زمینه درمان بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب را داشته باشد. در صورتی که به دنبال بهترین دکتر درمان صرع هستید، می توانید به مطلب دکتر رادنوش پشم فروش مراجعه کنید. دکتر رادنوش پشم فروش فوق تخصص اینترونشنال نورورادیولوژی و متخصص مغز و اعصاب یکی از بهترین پزشکانی است که با دانش و تجربه خود به تشخیص و درمان انواع صرع می پردازد.

تماس با مطب دکتر رادنوش پشم فروش

مطب اول : خیابان ولیعصر، سه راه توانیر، ساختمان پزشکان آریا، طبقه سوم، واحد 8 - یکشنبه و پنجشنبه ها ساعت 10 الی 13

مطب دوم : شهرک غرب، بلوار دادمان، جنب بیمارستان آتیه، ساختمان پزشکان جم، ط 3 واحد5 - شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ها ساعت 15:30 الی 19:30

 

بیمارستان:

بیمارستان فرهیختگان دوشنبه 10 تا 12

بیمارستان آتیه - شهرک غرب - درمانگاه دکتر سودبخش - طبقه منفی یک - شنبه و دوشنبه ها 13 تا 14:30

بیمارستان بوعلی - درمانگاه - شنبه ها 10 تا 12

تلفن های تماس:

09036060958 - 09036060957

09101954380 - 09101954370

آدرس سایت: https://drpashmforoosh.com

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr.r.pashmforoosh

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر