کد خبر: 132508
A

بوسه گادوین منشا پس از درگیری فیزیکی عجیب/ عکـــس

گادوین منشا و مهدی حسینی در جریان دیدار با نفت آبادان درگیری‌ای در زمین پیدا کردند که حالا این قاب نشان می‌دهد همه چیز فراموش شده است.

بوسه گادوین منشا پس از درگیری فیزیکی عجیب/ عکـــس

به گزارش دیده بان ایران؛ هنوز دقایقی از دیدار مس رفسنجان و صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان سپری نشده بود که پس از شوت خطرناک مهدی حسینی که از کنار دروازه گروسیان به بیرون رفت، این بازیکن برخوردی فیزیکی با منشا داشت؛ برخوردی که بهنام مددی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان نیز پس از بازی توضیحاتی درباره آن ارائه کرد و از برخورد محمد ربیعی با هر دو بازیکن گفت.

دلیل اصلی این درگیری این بود که منشا اعتقاد داشت اگر حسینی به او پاس می‌داد، موقعیت بهتری برای گلزنی ایجاد می‌شد و پس از این بود که محمد ربیعی هر دو بازیکن را به کنار خط طولی فراخواند و آنها را برای ادامه بازی آرام کرد. این دیدار هم در نهایت با دو گل منشا در دقیقه ۷۷ و فراز امامعلی در وقت‌های اضافی به سود نارنجی‌پوشان رفسنجانی خاتمه یافت.

حالا پس از این مسابقه حساس برای مسی‌ها که آنها را همچنان در کورس رقابت با فولاد خوزستان و گل‌گهر نگه داشت، عکسی از مهدی حسینی هافبک خلاق و شوتزن رفسنجانی‌ها در کنار منشا منتشر شده که بازیکن نیجریه‌ای مس در حال بوسه زدن به صورت هم‌تیمی‌اش است تا بدین صورت کدورت‌های که در جریان دیدار برابر نفت آبادان ایجاد شده بود، به نوعی به دست فراموشی سپرده شود.

 

 

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر