کد خبر: 132511
A

آنتونی هاپکینز در «آخرین جلسه فروید» بازی کرد

«آنتونی هاپکینز » بازیگر کهنه کار و برنده دو جایزه اسکار در نقش «زیگموند فروید» عصب‌شناس برجسته و بنیان‌گذار دانش روانکاوی بازی خواهد کرد.

آنتونی هاپکینز در «آخرین جلسه فروید» بازی کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ پروژه سینمایی «آخرین جلسه فروید» به کارگردانی «متئو براوان» در بازار جشنواره فیلم کن به خریداران بین‌المللی عرضه شد، فیلمی که قرار است با بازی «آنتونی هاپینز» در نقش «زیگموند فروید» روانکاو نامدار اتریشی همراه شود.

«هاپکینز» در این فیلم در نقش سال‌های پایانی زندگی فروید پس از آغاز جنگ جهانی دوم بازی خواهد کرد، زمانی که او با دعوت از «سی‌اس لوئیس» بحث‌هایی اگزیستانزیالیستی را با او مطرح کرد و به داستان چگونگی ارتباط فروید با دخترش نیز پرداخته است.

«آنتونی هاپکینز» در سال ۱۹۹۳ در فیلم «سرزمین سایه‌ها» در نقش «سی‌.اس لوئیس» بازی کرده بود. این بازیگر آمریکایی تاکنون دو بار برای بازی در فیلم‌های «سکوت بره‌ها» و «پدر» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است.

«مارک سنت‌جرمن» نگارش فیلمنامه «آخرین جلسه فروید» را بر عهده دارد که اقتباسی از نمایش‌نامه خودش با همین عنوان است. «آلن گریژمن»، «ریک نیکیتا» و «مگ تامسون» تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی هستند.

 فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار است در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ در لندن آغاز شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر