کد خبر: 132685
A

فرصت رایگان برای آشنایی با ارزهای دیجیتال/ قدیریان: رسالت ما جلوگیری از ضرر مردم در بازار رمز ارزها است

یک موسسه آموزشی و کارآفرینی در نظر دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود به صورت رایگان بایسته‌های حوزه بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار مردم قرار دهد.

فرصت رایگان برای آشنایی با ارزهای دیجیتال/ قدیریان: رسالت ما جلوگیری از ضرر مردم در بازار رمز ارزها است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، نشست رسانه‌ای مجموعه آموزشی، توانمندسازی و کارآفرینی «راهبران فردا» با موضوع سمینار «ردپای پول» با حضور اصحاب رسانه و مسئولان این مجموعه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست مجتبی قدیریان به عنوان مدیر مجموعه «راهبران فردا» ضمن تشریح اهداف کاری موسسه متبوع خود، اظهار داشت: برای دسترسی به مهارت‌های پول‌ساز، ابتدا باید نگرش در این حوزه تغییر کند.

وی بیان داشت: واقعیت امر این است که در دوران فعلی در حال ورد به عصر «مجازی» هستیم و خواه ناخواه مجبور هستیم در آینده نزدیک با الزامات این حوزه آشنا و از آنها استفاده کنیم.

photo_2022-05-24_20-32-36

این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال با اشاره به برخی خطرات مواجهه با بازارهای نوین در جهان امروز، اظهر داشت: متاسفانه هر فناوری جدید، زمینه‌هایی را برای برخی افراد سودجو و کلاهبردار ایجاد می‌کند که این زمینه نیز در کثر مواقع به دلیل عدم آگاهی افراد از بازار جدید است.

قدیریان تأکید کرد: باید تمام تلاش ما به عنوان یک موسسه آموزشی و کارآفرینی به سمتی سوق داده شود تا افرادی که در این بازار مهارت آموزی می‌کنند، علمی را فرا بگیرند که بر اساس آن بتوانند از سرمایه خود در بازار مالی نویت حراست و آن را در مسیر سوددهی قرار دهند.

این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال با اشاره به این نکته برخی افراد با وجود هوش مالی، بستر آموزشی مناسب ندارند، ابراز داشت: گاهی شاهد هستیم علاقمندان بسیار زیادی در یک حوزه وجود دارند که بخشی از این افراد دارای استعداد کافی نیز هستند، اما متاسفانه بستر مناسبی برای بروز استعداد خود ندارند که مجموعه «راهبران فردا» تصمیم دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود این افراد را بدون دریافت یک ریال هزینه، با مقدمات ورود به بازارهای مالی جدید آشنا کند.

وی با معرفی یک اپلیکیشن کاربردی، عنوان داشت: اپلیکیشن TRADE APP بر بستر وب این امکان را فراهم آورده تا تمامی نیازهای مخاطبان و علاقمندان به فعالیت در بازارهای مالی فراهم شود.

قدیریان ادامه داد: اپلیکیشن مذکور ضمن ارائه خدمات پیشتیبانی در تمام ساعات کاری و حتی بعد از آن، این امکان را فراهم کرده که بعد از فراگیری مقدمات الزمات بازارهای مالی، کاربر با یک سرمایه اندک نیز وارد عرصه فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال شده و حتی در بلند مدت به عنوان یک تحلیگر (پس از گذراندن مراحل تایید صلاحیت) تجارب خود را در اختیار سایر کاربران نیز قرار دهد.

وی بیان داشت: اپلیکیشن TRADE APP که از طریق آدرس app.rahbaran.academy قابل دسترسی است؛ امکانات بیشماری نسبت به سایر اپلیکیشن‌های محدود در این بازار دارد که یکی از آنها، اتصال کیف پول افراد به یک مجموعه افراد تحلیلگر و خبره است. البته این امکان همواره با نظارت مستقیم کاربر خواهد بود و تحلیلگران هیچگونه دسترسی برای خرید و فروش بدون اجازه کاربر نخواهند داشت.

این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال در ادامه این نشست رسانه‌ای تأکید کرد: متاسفانه در ماه‌ها و حتی چندسال اخیر به قدری مردم در بازار ارزهای دیجیتال ضرر کرده‌اند که باید در ابتدا به آنها کمک کرد تا حجم ضررهای آنها به حداقل رسیده و بر اساس مهارت‌هایی که بخش عمده‌ای از آن رایگان است؛ به سود نیز برسند.

قدیریان بیان داشت: گاهی افراد علاقه‌ای به داد و ستد روزمره در بازار ارزهای دیجیتال ندارند و تنها به عنوان یک سرمایه‌گذار بلندمدت تمایل به انجام کار دارند؛ بر همین اساس «راهبران فردا» تصمیم دارد از طریق یک تیم مجرب مشاوره‌ای به این افراد کمک کند تا سرمایه‌گذاری های میان مدت و بلندمدت ایشان در یک حاشیه امن سود منطقی رشد کند.

وی گفت: راهبران فردا پیش از این نیز در چندسال اخیر از طریق شبکه‌های اجتماعی خود نیاز مخاطبان را در حوزه ارزهای دیجیتال مرتفع کرده، اما بدون شک برای رسیدن به یک علم نیاز است تا از طریق یک اپلیکیشن و تحت نظر اساتید مجرب افراد با الزامات بازارهای مالی جدید آشنا شوند.

این استاد حوزه ارزهای دیجیتال تأکید کرد: «راهبران فردا» تلاش دارد برخی از پروژه‌های بسیار کم ارزش در زمان حال که قابلیت جهش مالی در آینده را دارند نیز به مخاطبان خود معرفی کند. در کنار این موضوع برخی از ارزهای عرضه اولیه نیز وجود دارند که به واسطه برخی فعالیت‌های مدنی به صورت رایگان اما محدود به افراد داده می‌شود که آن دسته از ارزهای دیجیتال نیز در مسیر آموزش دهی، به مخاطبان اپلیکیشن مذکور معرفی خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر