کد خبر: 132693
A

تکلیف ساختمان جنب برج متروپل آبادان امشب مشخص می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امشب در مورد ساختمان مجاور برج متروپل تصمیم گیری می‌شود که این ساختمان از بالا تخریب شود و یا ستون‌های آن تقویت و به همین صورت حفظ شود.

تکلیف ساختمان جنب برج متروپل آبادان امشب مشخص می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرتیپ محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه شهرداری‌های اهواز، ماهشهر، خرمشهر و آبادان برای آواربرداری حادثه آبادان به کمک ما آمده‌اند، اظهار کرد: پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه نفرات فنی از تهران به همراه تجهیزات مورد نیاز به آبادان بیایند، بامداد امروز ساعت سه شاهد ورود آن‌ها به این شهر شدیم.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد بسیاری از دستگاه‌ها سبب شد بتوانیم با همکری به طبقا زیرین که برخی شهروندان در آن‌ها گرفتار بودند برسیم، گفت: سرعت آوربرداری بسیار خوب است و تجهیزات مورد نیاز ما شامل لوله، بلدوزر، جرثقیل، بالابر، برش فولاد، برش بتن، و... به میزان کافی وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امشب در مورد ساختمان جنب برج متروپل تصمیم گیری می‌شود،که این ساختمان از بالا تخریب شود و یا ستون‌های آن تقویت و به همین صورت حفظ شود.

وی با اشاره به پذیرایی‌های انسان دوستانه شهروندان آبادانی به نیروهای امداد و نجات حاضر در محل حادثه برج متروپل، اظهار کرد: امروز شاهد همراهی‌های بسیار زیبای مردم آبادان در تهیه آب، غذا، آب میوه و... برای نیروهای امدادی بودیم و این همراهی برای ما بسیار عجیب ارزشمند بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر