کد خبر: 132768
A

آیا برای تعمیر آیفون ۶ اقدام کنیم یا خرید گوشی جدید؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در زمان استفاده از آیفون 6 به وجود می آید این است که زود شارژ خالی می کند! این امر بدیهی است که پس از 2 تا 3 سال استفاده از این گوشی با مشکل زود شارژ خالی کردن رو به رو بشوید. در این شرایط، باید برای تعمیر آیفون 6 اقدام کنید و باتری آن را تعویض کنید.

آیا برای تعمیر آیفون ۶ اقدام کنیم یا خرید گوشی جدید؟

دیده بان ایران- تعمیر آیفون 6 همواره این سوال را برای افراد به وجود می آورد که آیا بهتر است این گوشی تعمیر شود یا تعویض! گوشی های آیفون 6 هنوز در بازار موجود هستند و افراد می توانند آنها را تهیه کنند ( البته باید بدانید این گوشی ها دیگر تولید نمی شوند و به صورت دسته دوم خرید و فروش می شوند). اما این گوشی هنوز توسط کمپانی اپل پشتیبانی می شود و می توان برنامه های مختلفی را روی آن اجرا کرد. در برخی از موارد، زمانی که شدت آسیب به گوشی زیاد است بهتر است برای تعویض آیفون اقدام شود. اما  تعمیر آیفون 12 و تعمیر آیفون 8 پلاس کار عاقلانه ای است.

1

آیا آیفون 6 زود شارژ خالی می کند؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در زمان استفاده از آیفون 6 به وجود می آید این است که زود شارژ خالی می کند! این امر بدیهی است که پس از 2 تا 3 سال استفاده از این گوشی با مشکل زود شارژ خالی کردن رو به رو بشوید. در این شرایط، باید برای تعمیر آیفون 6 اقدام کنید و باتری آن را تعویض کنید. تعویض باتری تا 90 درصد مشکلات مرتبط با این گوشی را از بین می برد و به ارتقا آن کمک می کند.

آیا صفحه نمایش آیفون 6 دچار مشکل شده است؟

یکی دیگر از مشکلاتی که سبب می شود برای تعمیر آیفون 6 اقدام کنید، مشکلات مرتبط با صفحه نمایش است. این مشکلات می توانند مختلف باشند، به طور مثال رنگ صفحه نمایش تغییر کند و یا صفحه دچار پرش های زیادی شود. در این شرایط، شما باید صفحه نمایش آیفون 6 را تعویض کنید. این کار مقرون به صرفه است و می تواند به شما کمک کند مدت زمان بیشتری از این گوشی استفاده نمایید.

آیا برد آیفون 6 آسیب دیده است؟

خازن، سیم پیچ، دیود و ترانزیستور اصلی ترین اجزای برد آیفون 6 هستند که در صورت آسیب باید هرچه سریعتر برد تعویض شود. در این شرایط، افراد برای تعمیر آیفون 6 اقدام می کنند. در بسیاری از موارد، تعویض برد آیفون مقرون به صرفه نیست و می تواند هزینه های زیادی را به افراد وارد کند. معمولا زمانی که برد آیفون 6 آسیب می بیند نشان دهنده این است که آیفون 6 دیگر کارآیی خود را از دست داده است و بهترین راه حل تعمیر آیفون 6 نیست بله باید این گوشی تعویض شود.

2

آیا می توان آیفون 6 را با آخرین برنامه روز آپدیت کرد؟

یکی از مشکلاتی که سبب می شود برای تعمیر آیفون 6 اقدام شود، مشکلات نرم افزاری این گوشی است. مشکلات نرم افزاری معمولا با آپدیت شدن این گوشی تا حد بسیار زیادی حل می شوند. با توجه به این موضوع که این گوشی قدیمی است، این سوال پیش می آید آیا می شود آیفون 6 را با آخرین برنامه روز آپدیت کرد. بهتر است بدانید کمپانی اپل هنوز از گوشی های آیفون 6 پشتیبانی می کند و شما می توانید این گوشی ها را آپدیت نگه دارید.

چرا شارژ آیفون 12 زود خالی می شود؟

اگر آیفون 12 سریعا شارژ خالی می کند، ممکن است دلیل اصلی آن می تواند بروز مشکلاتی در باتری آیفون باشد. در این شرایط، شما می توانید با تعمیر آیفون 12 برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید. گاهی مشکلات نرم افزاری، به طور مثال وجود نرم افزارهایی با مصرف بالا بر روی گوشی، سبب می شوند که باتری گوشی آسیب ببیند. توصیه ما به شما این است برای تعمیر آیفون 12 به مراکز معتبر مراجعه کنید تا اطمینان داشته باشید که دلیل اصلی مشکلات آیفون 12 مشخص می گردد.

چرا آیفون 8 پلاس هنگ می کند؟

شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که سبب می شود افراد برای تعمیر آیفون 8 پلاس اقدام کنند، مشکلات مرتبط با کندی عملکرد است. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند مواردی نظیر کندی عملکرد، هنگ کردن و فریز شدن آیفون 8 پلاس به دلیل نصب یک نرم افزار جدید و یا عدم بروز رسانی نرم افزارهای قدیمی است. برای رفع این مشکل بهتر است برنامه ای که اخیرا روی گوشی نصب شده است را به روز رسانی کنید و کل گوشی خود را آپدیت نمایید.

3

برای تعمیر آیفون 6 به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعمیر آیفون 6 در اختیار شما قرار دهیم. ممکن است این سوال براتیان پیش بیاید که تعمیر آیفون 6 بهتر است یا تعویض! اگر مشکلات مرتبط با آیفون مربوط به باتری گوشی باشد، معمولا با تعویض باتری گوشی به درستی کار می کند. اما اگر مشکلات مرتبط به برد آیفون باشد، بهتر است برای تعویض گوشی اقدام شود. آیفون 6 هنوز توسط کمپانی اپل پشتیبانی می شود که توصیه می شود افراد دائما برنامه های خود را به روز نگه دارند تا از بروز مشکلات نرم افزاری جلوگیری کنند. اگر می خواهید برای تعمیر آیفون 6، تعمیر آیفون 12 و تعمیر آیفون 8 پلاس اقدام کنید، می توانید به فروشگاه اینترنتی اپل آچار مراجعه کنید. متخصصان این شرکت دانش بالایی دارند و مشکلات گوشی را به بهترین نحو رفع می نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر