کد خبر: 132780
A
واکنش دروازه بان پیشکسوت به لیست تیم ملی در گفت و گو با دیدبان ایران؛

وحید قلیچ: حق حسینی است که شماره یک تیم ملی شود

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به معرفی بازیکنان تیم ملی برای دیدار با کانادا به سایت دیدبان ایران گفت:‌هر سه گلری که در تیم ملی هستند آمادگی خوبی دارند. اما از آنجایی که بیرانوند مدت طولانی‌ نیمکت‌نشین بود نباید شانس زیادی برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی داشته باشد. به نظر من حق سید حسین حسینی است که شماره یک باشد. به‌هرحال او یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود و توانست با درخشش بالا دستکش طلایی را از آن خود کند. حامد لک برخلاف سال اول که به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کرد امسال به تنهایی عامل ناکامی شد. حالا هم که بیرانوند قرار است به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود لک باید تیمش را عوض کند تا محکوم به نیمکت‌نشینی در کل فصل نشود.

وحید قلیچ: حق حسینی است که  شماره یک تیم ملی شود

سایت دیدبان ایرانکادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اسامی ۲۵ بازیکن به منظور حضور در اردوی خردادماه و دیدار با کانادا را اعلام کرد. اردوی تیم ملی هم از روز دوشنبه نهم خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد.

 

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به معرفی بازیکنان تیم ملی برای دیدار با کانادا به سایت دیدبان ایران گفت:‌ هر کسی که به تیم ملی دعوت می‌شود حتما توانسته توانایی و آٖمادگی خودش را ثابت کند. به‌همین دلیل اینکه برخی به دعوت شدن یا نشدن چهره‌ها معترض می‌شوند کار درستی نیست.

دروازه‌بان پرسپولیس در دهه شصت درباره دروازه‌بانانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند٬ اظهار داشت: هر سه گلری که در تیم ملی هستند  آمادگی خوبی دارند. اما از آنجایی که بیرانوند مدت طولانی‌ نیمکت‌نشین بود نباید شانس زیادی برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی داشته باشد. به نظر من حق سید حسین حسینی است که شماره یک باشد. به‌هرحال او یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود و توانست با درخشش  بالا دستکش طلایی را از آن خود کند.

قلیچ درباره شرایط دروازه‌بانان پرسپولیس در فصل آتی به دیدبان ایران گفت: حامد لک برخلاف سال اول که به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کرد امسال به تنهایی عامل ناکامی شد. حالا هم که بیرانوند قرار است به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود لک باید تیمش را عوض کند تا محکوم به نیمکت‌نشینی در کل فصل نشود. درباره بازگرداندن بیرانوند هم باید بگویم٬ کادر فنی حتما به آمادگی‌اش ایمان دارد وگرنه هیچ تیمی دروازه‌اش را به دروازه‌بانی که در یکسال گذشته غالبا نیمکت‌نشین بود نمی‌سپارد.

گفتنی است تیم ملی ایران ۹ خرداد به کانادا پرواز خواهد کرد تا در پانزدهمین روز ماه جاری با تیم ملی این کشور دیداری تدارکاتی را انجام بدهد.

منبع: سایت دیدبان ایران- سعید شمس 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر