کد خبر: 132783
A

نماینده ولی فقیه در مشهد : نیروی انتظامی در جریان فتنه ٨٨ ،جلودار قضیه بود

علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با توطئه و فتنه گری دشمن مواجه هستیم و در این جبهه نیروی انتظامی جلودار است و شهدای زیادی در این عرصه تقدیم نظام شد.

نماینده ولی فقیه در مشهد : نیروی انتظامی در جریان فتنه ٨٨ ،جلودار قضیه بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: جریان استکبار با درک اقتدار این نظام در دفاع مقدس جرات دخالت نظامی و جنگ با ایران را ندارد لذا اهتمام خود را بر ایجاد فتنه و توطئه در داخل متمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: در این جبهه نیروی انتظامی حضور دارد به طوری که در جریان فتنه ٨٨، نیروی انتظامی جلودار قضیه بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهدای نیروی انتظامی به مراتب، محوریت خاصی در بین شهدا دارند و غافلگیرانه با مظلومیت به شهادت رسیده اند.

علم الهدی افزود: اقتدار نظام به برکت خون شهیدان است و طبق منویات رهبری، نیروی انتظامی، محور اقتدار نظام است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) اضافه کرد: در مسیر شهادت و اهل بیت(ع) جریان دل مهمتر از جریان مغز است و این خصوصیتی است که در همه تعالیم اهل بیت (ع) و امام صادق وجود دارد.

وی اضافه کرد: تعالیم ولایی اهل بیت(ع) سرمایه شهادتهاست و پیروزی انقلاب بر جریان خون شهید استوار است و در جامعه پیرو مکتب امام صادق(ع) سفره شهادت گسترده تر از سایر مکاتب است.

یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با حضور خانواده شهدا در مجتمع آیه‌ها در مشهد برگزار و از خانواده های شهدا تجلیل و از تندیس و کتاب یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی رونمایی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر