کد خبر: 132808
A
یک هفته مانده به پایان لیگ دسته دو فوتبال

عقابها با آتش‌باران نفت،هم قهرمان شدند،هم صعود کردند

چوکای تالش با پیروزی ۳ بر ۱ برابر نفت گچساران به لیگ یک فوتبال کشور صعود کرد.

عقابها با آتش‌باران نفت،هم قهرمان شدند،هم صعود کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم فوتبال چوکای تالش موفق شد امروز در هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بر ۱ و با گل‌های نیما دلاوری، حسین رسولی و سید علی یحیی زاده تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهد.

فوتبالیست های توانمند و شایسته چوکای تالش با برد شیرین خود در خانه، ۵۳ امتیازی شده و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم با توجه به اختلاف ۴ امتیازی با شهرداری بندرعباس تیم دوم جدول گروه اول پس از یک فصل دوری از رقابت‌های لیگ یک بار دیگر پرقدرت وباصلابت به این رقابت‌ها بازگشت.

مسابقه تیم‌های بعثت کرمانشاه و سپیدرود رشت از هفته بیست و پنجم از لیگ دسته دو فوتبال ایران که به دلیل آلودگی هوای کرمانشاه لغو شده بود، برگزار شد و سپیدرود این بازی را دو بر صفر به تیم حریف واگذار کرد.

سبزپوشان تالشی دو فصل پیش با هدایت فرشاد پیوس بازیکن سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس موفق به صعود از رقابت‌های لیگ دو به لیگ یک شدند ولی در فصلی که با تغییرات مدیریتی همراه شد ابتدا شکوری هدایت این تیم را برعهده داشت و سپس به‌ترتیب علی لطیفی، مهدی پاشازاده و درنهایت فرشاد پیوس هدایت این تیم را برعهده داشتند که با شکست در هفته ماقبل پایانی مقابل قشقایی شیراز بار دیگر سبزپوشان تالشی به لیگ دسته اول سقوط کردند.

دو فصل پیش چوکای تالش پس از نزدیک به دو دهه به لیگ دسته اول بازگشت و حالا آن‌ها پس از سقوط به لیگ دو، مدت زیادی دوری دوباره را تحمل نکرده و پس از یکسال دوباره با قدرت به لیگ دسته اول بازگشتند. حضوری که با توجه به تجربیات سال گذشته آن‌ها احتمالا با عملکرد بهتری هم همراه خواهد شد.

در گروه دوم این مسابقات نیز حضور شاهین عامری به لیگ دسته اول قطعی شده و حالا رقابت فشرده‌ای میان چهار تیم برای برگزاری بازی پلی‌آف و مشخص شدن سومین سهمیه صعود وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر