کد خبر: 13300
A

گریه نماینده مهاباد به دلیل کشته شدن کوله بران در زیر بهمن

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: متاسفانه مرزهای غربی و شرقی کشور برای افرادی خاص منبع قاچاق شده است و افراد خاصی با یک تلفن در گمرکات مرزی هزاران تن کالا را جابجا می کنند و میلیاردها تومان به جیب می زنند.

گریه نماینده مهاباد به دلیل کشته شدن کوله بران در زیر بهمن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس نیز با طرح این سوال که چرا دولت نظارت کافی بر واردات در گمرکات ندارد؟، گفت: متاسفانه واردات بی رویه و بیش از نیاز کشور، تولید را با خطرات جدی مواجه کرده ولی وزارت اقتصاد اجازه می دهد قاچاق کالا از گمرکات انجام شود.

وی افزود:‌متاسفانه مرزهای غربی و شرقی کشور برای افرادی خاص منبع قاچاق شده است و افراد خاصی با یک تلفن در گمرکات مرزی هزاران تن کالا را جابجا می کنند و میلیاردها تومان به جیب می زنند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس در این هنگام شروع به گریه کرد و اظهارداشت:‌در چند روز گذشته کوله بران بخاطر 100 هزار تومان یا روی مین می روند یا زیر بهمن می مانند اما هرچه برای پیگیری وضعیت آنها با وزیر کشور و رییس نیروی انتظامی و رییس سازمان گمرک نشست گذاشتیم هیچ کدام به سرانجام نرسیده است.

محمود زاده تصریح کرد: با واردات بی رویه محصولات کشاورزی، کشاورزان حتی نمی توانند محصولات خود را با قیمت تمام شده در کشور بفروشند ولی افراد خاصی شبانه هزاران تن خشکبار و محصولات کشاورزی را از مرزهای رسمی کشور قاچاق می کند.

مسعود پزشکیان که ریاست ساعاتی از صحن علنی را برعهده داشت در پایان سخنان وی گفت: به نمایندگان مهاباد و سردشت درگذشت این کوله بران را تسلیت می گویم.

وی اظهارداشت: وزیر اقتصاد قول می دهند که بصورت ویژه با تشکیل کارگروهی در دولت موضوع کوله بران را پیگیری کنند.

محمود زاده نیز گفت: اگر طیب نیا این قول را می دهد من نیز قانع شده ام و سوال خود را به رای نمی گذارم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر