کد خبر: 133015
A
عضو شورای شهر تهران:

شهرداری آبادان به دلیل منفعت خودش «متروپل» را تخریب نکرد

عضو شورای شهر تهران بر لزوم تشکیل کمیسیون مشترک و تخصصی برای نظارت بر پروژه‌های مشارکتی شهرداری تأکید کرد و گفت: شهرداری آبادان به دلیل منفعت از تخریب ساختمان سرباز زده است.

شهرداری آبادان به دلیل منفعت خودش «متروپل» را تخریب نکرد

به گزارش دیده بان ایران؛ نرجس سلیمانی در صحن امروز شورای شهر تهران با اشاره به حادثه متروپل اظهارداشت: نظارت دقیق بر پروژه‌های مشارکتی شهرداری ضرورت دارد. در حادثه آبادان که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شد این سوال مطرح است که قوانین و مقررات ساختمانی کمبود و نقصی داریم؟ ما کمبود قانون نداریم البته به روزرسانی آن بنا بر شرایط انجام می شود اما نکته اصلی نظارت است.

عضو شورای شهر تهران افزود: نظارت بر عهده سازمان نظام مهندسی است و این سازمان به شهرداری آبادان در خصوص متروپل هشدار داده بود و شهرداری به دلیل منفعت از تخریب ساختمان سرباز زده است.

سلیمانی با بیان اینکه عدم رابطه موثر و عملیاتی بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: شهرداری در پروژه های مشارکتی با توجه به منفعت نمی تواند وارد نظارت شود؛ باید کمیسیون مشترک و تخصصی برای نظارت بر پروژه های مشارکتی شهرداری با حضور کمیسیون نظارت و حقوقی، معماری و شهرسازی، کمیسوین برنامه و بودجه و عمران و حمل و نقل تشکیل شود تا نظارت موثری صورت بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر