کد خبر: 13305
A

دو پیروزی و یک شکست برای نوجوانان والیبالیست ایران

تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی بلغارستان به مصاف تیم بزرگسالان marek dupnitsa رفت. شهردار شهر دوپنیتا تماشاگر ویژه‌ این دیدار بود.


دو پیروزی و یک شکست برای نوجوانان والیبالیست ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اردوی برون مرزی تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان ایران از روز شنبه هفته‌ جاری در شهر دوپنیستای بلغارستان آغاز شده است و تا 22 بهمن ماه در این کشور ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان ایران دوشنبه شب در سومین مسابقه تدارکاتی و دوستان خود به مصاف تیم بزرگسالانmarek dupnitsa رفتندو سه بر صفر مغلوب این تیم شدند.

شهردار شهر دوپنیستای بلغارستان نیز مهمان ویژه‌ این مسابقه بود. وی در دیدار با سرپرست تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان با ابراز خرسندی از اردوی تیم ایران در این شهر گفت‌: امکانات ورزشی استانداری در این شهر داریم که مناسب اردوی تیم‌های ورزشی است.

هدایت marek dupnitsa را نایدین نادینف از مربیان سرشناس بلغارستان بر عهده داشت که این مربی افتخارات  زیادی برای کشورش کسب کرده است.

نادینف که مقام چهارم  المپیک لندن با تیم‌ ‌ملی بلغارستان را در پرونده کاری خود دارد، در دیدار شب گذشته (دوشنبه) با تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان ایران تحت تاثیر بازی خوب ایران قرار گرفته بود و با عصبانیت بسیار زیاد سر بازیکنانش فریاد می کشید.

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه در سه ست و با امتیازهای 25 – 18 ، 26 – 24 و 25 – 21 مغلوب میزبان شدند که از دو بازیکن خارجی بهره می‌برد. تیم سوپر لیگ marek dupnitsa در دو سال گذشته قهرمان سوپر لیگ  بلغارستان شده است و در حال‌ حاضر در رتبه پنجم لیگ بلغارستان قرار دارد.

تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان ایران در دو دیدار قبلی خود موفق به شکست تیم ترکیبی نوجوانان و جوانان شهر دوپنیستا شده بود.

مرتضی شریفی ، امیر محمد فلاحت خواه، امیر حسین توخته، امیرحسین صابری، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی ، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست و محمدرضا طهماسبی، 13 بازیکن شرکت کننده در اردوی بلغارستان هستند.

تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا که از هشتم تا شانزدهم فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر "نایپیداو" کشور میانمار برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر