کد خبر: 13314
A

چگونه از دعوت ناخواسته به گروه و کانال‌های تلگرام جلوگیری کنیم؟

اگر شما هم از دعوت ناخواسته به گروه‌‌ها و کانال‌های مختلف در تلگرام خسته شده‌اید در ادامه همراه ما باشید تا از راه رهایی از این مشکل باخبر شوید.

چگونه از دعوت ناخواسته به گروه و کانال‌های تلگرام جلوگیری کنیم؟

.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ با فراگیر شدن روزافزون پیام‌رسان تلگرام در کشورمان برای بسیاری از افراد این فرصت پیش آمده تا امکان نمایش تبلیغاتشان را در این برنامه داشته باشند. احتمالا برای شما یا اطرافیان شما پیش آمده که ناخواسته از سوی افراد ناشناس در تلگرام تبلیغ ارسال شود یا بدون اطلاع و کاملا ناخواسته در گروه‌ها یا کانال‌های متفاوت عضو شوید.در این آموزش از تصاویر محیط سیستم‌عامل iOS استفاده شده است، اما این روش برای پلتفرم اندروید نیز کار می‌کند. با جی‌اس‌ام همراه باشید.


  • مرحله ۱: تلگرام را اجرا کنید. وارد صفحه Settings و سپس بخش Privacy and Security شوید. 

  • مرحله ۲: در قسمت Privacy گزینه Groups را انتخاب کنید.

  • مرحله ۳: گزینه My Contact را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل فقط افرادی که در لیست مخاطبانتان هستند قادر خواهند بود به گروه‌‌ یا  کانال‌های مختلف دعوتتان کنند.

اگر همچنان از این وضعیت راضی نیستید و می‌خواهید افرادی که جزو مخاطبانتان هستند نیز، مانند افراد غریبه، نتوانند شما را به گروه یا کانال دعوت کنند، نگران نباشید؛ چون تلگرام برای این موضوع نیز چاره‌ای اندیشیده است. برای جلوگیری از دعوت به گروه یا کانال توسط مخاطب مورد نظرتان وارد بخش Never Allow شوید و اسامی افراد موردنظر را وارد کنید. به همین سادگی!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • sam sam

    درود به شما دوست و هم میهن گرامی و سپاس بی نهایت از اینکه اینگونه خالصانه و در کمال سخاوت و بزرگی دانش و داشته هایتان را در اختیار دیگران و کسانی مانند من که در همین مورد مدتی بود که به محض باز کردن تلگرام درگیر پاک کردن و حذف کانالهای ناخوانده و ناخواسته میکردم که گویا همیشه موقتی بود اما خوشبختانه بواسطه همین فضای مجازی دوستانی هستن که کمال خلوص نیت دانشی دارند که بدون کوچکترین چشم داشتی اون رو با دیگران سهیم میدونن ....امیدوارم سرافراز و بهروز باشید و....پیروز

  • ناشناس

    درودبرشماممنون

ارسال نظر