کد خبر: 133157
A

رحیمی جهان آبادی: اسرائیل تلاش می‌کنند ایران را به سمت چالش با غرب ببرند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند ایران را به سمت چالش با غرب ببرند و نشان دهند جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست مشکلاتش با غرب و منطقه را از طریق مذاکره حل و فصل کند.

رحیمی جهان آبادی: اسرائیل تلاش می‌کنند ایران را به سمت چالش با غرب ببرند

به گزارش دیده بان ایران، جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره اینکه رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شدید شده است، اظهار کرد: دستگاه‌های سیاسی و امنیتی صهیونیستی هرقدر برای آسیب رساندن به تأسیسات اتمی ایران، افشاگری، تخریب و دروغ پردازی تلاش کردند برایشان حاصلی نداشت و غرب به مذاکره با ایران را تنها گزینه مؤثر برای حل مناقشات می‌داند.

وی افزود: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند ایران را به سمت چالش با غرب ببرند و نشان دهند جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست مشکلاتش با غرب و منطقه را از طریق مذاکره حل و فصل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ترور بخشی از راهبرد صهیونیست‌ها برای وارد کردن کشورهای دیگر به جنگ با ایران است، گفت: صهیونیست‌ها هنوز این را نفهمیدند که ترور یک انسان بی‌دفاع که مشغول کار روزانه است، محافظی ندارد  و در مکان محافظت شده‌ای هم نیست هیچ ارزش امنیتی برایشان ندارد.

رحیمی جهان آبادی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند حذف فیزیکی افراد می‌تواند در فعالیت‌های مستشاری، اطلاعاتی، امنیتی، تولیدات صنایع دفاعی ایران خللی وارد کند و یا روند آن را کند کند. جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند و باعظمت است که متخصصان فراوانی دارد و رژیم صهیونیستی خود نیز به این مسئله  اذعان دارد که حذف افراد تاکنون آسیب و مانعی برای پیشرفت فعالیت های ایران نبوده است.

وی تأکید کرد: ترور، خرابکاری و دروغ پراکنی های رژیم صهیونیستی نشان دهنده درماندگی آنهاست. اینها تحمل به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و غرب را ندارند، اما نمی‌توانند مانعی برای اجرای راهبردی منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشند.

منبع: ایسکا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر